KennethJS Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 sorry, jeg vet jeg har startet for mange tråder i det siste om denne maskinen. Men er i full gang med å få den "opp", og jeg har fått mitt første lille problem... jeg har innstalert driveren til det innebygde trådløse nettverkskortet, og det står at det virker, men den tar ikke i mot noen signaler. Maskinen står rett ved siden av den jeg skriver på nå, som også har trådløst nettverkskort.. Prøvde å lese litt på de andre trådene om dette, der står det noe om strømsparing osv..men jeg finner ikke ut hvor jeg skal stille på disse tingene.. please help! med vennlig hilsen Kenneth Lenke til kommentar
ArcticIce Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Har du lagt inn selve driveren? Den ligger under D:\PROW2200\WINXP\SetupWLD.exe på CD'en som fulgte med. Du finner også mye informasjon i brukermanualen på CD'en. Lykke til! Lenke til kommentar
KennethJS Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 har lagt inn driveren ja.. og den skjermen står nede i hjørnet med et kryss over... ingen tilgjengelige nettverk... Lenke til kommentar
Xpence Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Har du samme "channels" på AP og Wlan kortet ditt? Lenke til kommentar
KennethJS Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 jeg vet ikke....hjelp! Lenke til kommentar
KennethJS Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 og en annen ting...har en "død" pixel? den er lyseblå i allefall....synes ikke noe særlig til vanlig. men på oppstartsskjermen og noen andre steder.. litt irriterende... Lenke til kommentar
ArcticIce Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Har også en død piksel. Egentlig to, for den andre "kommer og går", men mesteparten av tiden er den borte heldigvis, og hvis den kommer kan jeg bare massere området med en klut. Har du prøvd "massere" trikset? Verdt et forsøk hvertfall Lenke til kommentar
KennethJS Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 har ikke prøvd noe massering,...det hørtes nesten litt skummelt ut..fare for at det blir flere? forklar... NB: trenger fortsatt hjelp med trådløs forbindelsen Lenke til kommentar
ArcticIce Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Det er en guide på dette med å "vekke" opp døde piksler her på hw.no. http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=8178 Vil ikke tro at dette kan forårsake skade eller flere døde piksler. Hvertfall verdt et forsøk. Lenke til kommentar
KennethJS Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 funket dårlig... klarer ikke helt å se hvor mange pixler det er liksom. er jo vanskelig å vite akkurat hvor stor en pixel er og sånn.... men den er BLÅ og DUM! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå