erlend92 Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 (endret) Når jeg skal sende e-post fra mobilen min (nokia 3200) så kommer det til slutt at jeg skal skrive inn nummer til e-postserver?? Jeg har ikke mye greie på mobiler men hvis det er noen her som vet hva jeg skal skrive så hadde det vært fint, litt kjedelig å ha funksjonen men ikke kunne bruke den... Takker.. Endret 5. august 2004 av erlend92 Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Den epost løysninga ein del nokiaer har fungerer ikkje i dei norske netta, dette fordi det ikkje er innstallert ein epostserver (alla sms sentralene) i telenors eller netcoms nett. Den einaste måten å sende epost frå mobiler er å kunne sende via pop/smtp konfig. Så du vil nok aldri få sendt eller mottat epost med den telefonen. mvh JanEirik Lenke til kommentar
erlend92 Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 Oi, det var jo litt dumt. Ække så viktig å sende e-post fra mobilen uannsett da. Takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå