Krissern Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Bygde pc med følgende komponenter: Amd 64 3000+ Epox Kda 3+ NForce3 250GB Corsair Value S pc 3200 1024MB 2x512 Wd 200JD s-ata Wd 120JB Ide-100 (fra gamlemaskinen) Powercolor Raedon 9800 pro Joda det funker nesten. Har en 120gb p-ata disk (ide) av type wd 120JB fra før, da jeg bygde den satt jeg den på slave og lot den stå for seg selv på Ide 0. Da funket alt greit i et par dager før den sluttet og vise de partisjoner jeg hadde laget fra før og slang sammen alt til en 111gb klump kalt g: som ikke inneholder annet en "used space" Noen som vet hvordan jeg kan få den til å vise partisjonene mine igjen, så jeg får lest det disken inneholder? Den har også restartet uforventet 3 ganger i løpet av den første uken etter montering. (kjører winxp) Lenke til kommentar
Folo Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Høres ut som om partisjonene har blitt slettet. Du kan bruke et program som heter GetDataBack og se om det hjelper. Lenke til kommentar
Krissern Skrevet 6. august 2004 Forfatter Del Skrevet 6. august 2004 Joda.. prøvde det.. og det hadde sikkert funka hvis jeg hadde hatt 70 dollars å bruke på en lisensiert versjon av det progget.. fant alt innholdet men får ikke bruke "copy" uten at du betaler for lisens Noen som vet om freeware e.l som gjør samme nytten? Lenke til kommentar
Krissern Skrevet 8. august 2004 Forfatter Del Skrevet 8. august 2004 Problemet er fikset. osv Lenke til kommentar
Codename_Paragon Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Noen som vet om freeware e.l som gjør samme nytten? Hyggelig å høre det gikk bra. For å svare på spørsmålet for en eventuell neste gang: - gpart - Guess PC-type hard disk partitions - Utilities Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå