woooook Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Har tidligere forespurt om samme sak, men saken er den at når jeg som er ADMIN skal logge meg på noen andre brukerkonti som har begrenset tilgang, så får jeg til svar "ERROR- INGEN TILGANG" Denne meldingen vises i en liten firkantet boks på 2x2 cm. Jeg får forsåvidt tilgang til det jeg vil ha, etter å ha trykket OK eller på krysset 4-5 ganger. Dette irriterer meg og dette vil jeg ha vekk. Dersom kontiene endres til adminkonti så forsvinner selvsagt dette. Har vært inne i regedit og søkt dette opp, og mener selv at jeg sletta bort disse, men de dukker opp på nytt. Finnes det noen glupinger ute i den store verden som har et tips til meg Lenke til kommentar
woooook Skrevet 12. august 2004 Forfatter Del Skrevet 12. august 2004 Er det ingen som vet noe om dette? Har prøvd det meste, men firkanten dukker opp til stadighet. Meldinga framkommer også når brukerkontoeier logger seg på direkte, men som sagt før. Man har allikevel den samme tilgangen som en konto med begrenset tilgang har. Lenke til kommentar
woooook Skrevet 20. august 2004 Forfatter Del Skrevet 20. august 2004 Jeg er vel kommet fram til at det er et eller annet program som egentlig framskaffer denne feilmeldingen. Det er neppe WINXP. Hvordan skal jeg gå fram for å finne dette programmet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå