Thomas J.L Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 når jeg skal koble meg til gprs så kommer d opp gprs parametere støttes ikke! hva kan d være. har instalert wap kontoen på nytt Lenke til kommentar
akarno Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Har hatt noen lunde det samme problemet... Kanskje dette kan hjelpe? Lykke til Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 saldoen min er på 300 ellno Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 (endret) jeg kan sende mms + d er et helt nytt sim kort Endret 5. august 2004 av wolfenkill Lenke til kommentar
akarno Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Da skjønner jeg ikke helt, du har problemer med at gprs ikke fungerer, men du klarer å sende mms? Mms går jo på gprs! Er det wap du ikke kommer innpå da? I så fall, da vet ikke jeg... Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 8. august 2004 Forfatter Del Skrevet 8. august 2004 d syntes jeg og at d var rart at jeg kunne sende mms men ikke komme meg inn på gprs d er fan emg kjipt. er på nette nesten hevr dag med mobben Lenke til kommentar
Kvalen Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Har du prøvd å ringt kundeserivce og fått de til å restarte abm. ditt? Det gjorde susen for meg! Samme prob som deg! Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 8. august 2004 Forfatter Del Skrevet 8. august 2004 skal prøve d. men hva skjer når de reseter abbe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå