pc_style16 Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Hei lurte på om noen hadde noen bra luftkjølings forslag til skjermkorte mitt powercolor9800 og til mitt hoved kort. jeg synes varmen på mitt system er høyt. er på mellom 33 og 39 grader. for når jeg overklokker blir mitt system varmt synes jeg. eller er det bra varme. men minnebrikkene på mitt skjermkort blir Fryktelige varme. er nesten så att jeg brenner meg. kan jeg lage noen egene kjølebrikker til korte. takker foe alle råd. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Skaff deg en Arctic VGA Silencer til skjermkortet. På hovedkortet ditt trenger du jo ikke noe anen kjøling, fordi selve hovedkortet lar seg jo ikke klokke, og merker du ikke ustabilitet er det ingen vits. Lenke til kommentar
pc_style16 Skrevet 6. august 2004 Forfatter Del Skrevet 6. august 2004 Lar seg ikke klokke. er dette for noe sprøyt. klokker cpu og ram som fa^^ jeg. vga silencer . selger de det på microplex. jaja for se på det da. men går det og lage seg egene kjøleribber. til minnebrikker æ. Lenke til kommentar
Tdnoz Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 (endret) Du kan også bruke en Zalman heatpipe som er billig og tøff. Er faktiskt jævlig bra! enkel å montere kan også fås med vifte. kan klokke mye med denna. http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=ZM80CHP annent alternativ er Thermaltake chipsetkjøler, "Giant II" Thermaltake skjermkortkjøler,"Giant III" Disse selges også på microplex for litt mere. Minne bør du ha kjølning på ellers blir masknen lett ustabil se på event 3dfxcool for de har noen gode "ram" kjølere. Endret 6. august 2004 av Tdnoz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå