nAD Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Jeg har da tatt en olje-raddis fra en toyota. Men denne ser ut som den lekker. Har jeg sjangs og fikse det, f.eks prøve og skru den opp og se på pakningene? Eller må jeg trå til og demontere en hel bmw for og komme frem til varme-registeret på en bmw? Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 (endret) Ettersom du ikke får skikkerlig varme på systemel vil ikke det gamle kaneltrikset fungere. Kanskje du kjenner noen som er flinke til å lodde radiatoren da det er ofte eiring som gjør at de blir lekk. Endret 5. august 2004 av perpyro Lenke til kommentar
andrekr Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Noen som vet i hvilke biler man finner kobber-varmeregsitere?? Lenke til kommentar
Kurume Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 kaneltriks? ja, kanel tetter lekaRSJEN I RADIATOREN! Lenke til kommentar
Jolle99 Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 kaneltriks? ja, kanel tetter lekaRSJEN I RADIATOREN! hehe kanskje ikke så bra for resten av systemet men Har hørt en såpebit skal fixe biffen oxo! Men hvis du finner punktet der radissen lekker er det ingen tyllekunst å fixe det. Enten latsabb metoden med epoxy (hvis det er i en kant) eller vanlig lodding. Se loddeguiden OC har lagt ut. Lenke til kommentar
valentino Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 på bensistasjonen har de en væske som er laget for å tette smålekasjer i radiatoren De har det iallefall på statoil her jeg bor. Den har det fantasifulle navnet "radiator seal" Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 kaneltriks? Ja, faktisk! NAF kjørte før i tiden rundt med kanel i servicebilene sine, og for alt jeg vet gjør de det ennå? Kanelen har den egenskapen at den fester / trutner i lekkasjesteder, og kan derfor være en løsning i våre radiatorer også. Men bare som en nødløsning vil jeg si, over tid så ville jeg nok foretatt en mer permanent reparasjon. Lenke til kommentar
Niclas Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Direkte kanelinnsprøytning i radiatoren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå