Halfedge Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Jeg skal kjøpe meg en Plextor DVD-brenner med det første og oppdaget at Komplett har dumpet prisen på PX-712A retail fra 1495 til 995 i ettermiddag. Det er jo hyggelig at det for en gangs skyld skjer FØR jeg kjøper, men betyr det at PX-716A (16x-brenneren) snart er å få kjøpt? Noen som tør spekulere i hvilke nye egenskaper 16xspilleren ellers kan ha? Hva med DL? Lenke til kommentar
wizzcat Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Har ikke sett noen som helst info noen steds om Plextpr 16X ennå, så jeg tror det er ganske sikkert at den ikke kommer på et par måneder. Tviler da også på om det vil være så stor forskjell, bortsett fra den åpenbare økningen fra 12-16x. DL har Plextor lovt å implentere i 12X modellen også, men det blir vel sansynligvis bare 2,4x mot 4x DL som sansynligvis kommer med 16x +R. Forøvrig så kommer det snart en meget fin brenner fra Nec, 3510DL tror jeg den heter, ankommer komplett ca. 01.09 visstnok. Den er 16x +-R og 4x DL, alt det for bare 900kr. Men hvis du har pengene så er jo det selvsagt grommere med Plextor. Etter min erfaring er det likevel ikke my vits å shelle ut masse penger for brennere, for du kan være helt sikkert på at noe bedre kommer ganske snart uansett. Lenke til kommentar
Halfedge Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 Takk for info! Da har sikkert Plextor satt ned prisen fordi de merker konkurransen fra bla NEC 2510. Mener du at PX-712A vil få DL-brenning via ny firmware etterhvert? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå