knutby Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 For dere som ikke har sett naruto:www.narutomania.com For dere som har sett naruto www.narutopower.com Nei takk Manga ødelegger verden. Kompisene mine er helt frelst. Alt de sier kommer med ett eller annet japansk manga drit i seg. Enten det er en vits eller en normal setning. Åssen kan det være gøy? Det finnes 10k serier med flere hundre episoder til hver. Blir man ikke lei? Dette kan høres sykt ut for noen men selv jeg ville ikke ha sett på McGuyver i 48timer i strekk selv om det er kult. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 (endret) MacGyver! har sett litt på sånne manga greier, kan ikke si at eg likte det noe særlig... Endret 3. september 2004 av TLZ Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Det er STOR forskjell mellom de forskjellige mangaseriene da. Akkurat som man har forskjellige sjangre innenfor film og litteratur. Man har forskjellige tegnestiler også. Å si at man har sett litt på en manga og ikke likte den noe særlig, og dermed si at man ikke liker manga, blir som å se en dårlig film på tv og etterpå si at man ikke liker filmer. Og ikke all anime og manga er lange. De fleste animeserier er på rundt 26 episoder. Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Dette kan høres sykt ut for noen men selv jeg ville ikke ha sett på McGuyver i 48timer i strekk selv om det er kult. da har du alderig vært på con . men jeg hever meg fortsatt over naruto, det er en bra serie for fjortisser som akkurat har gått lei pokemon, jeg fåretrekker lit mer moden anime. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Dette kan høres sykt ut for noen men selv jeg ville ikke ha sett på McGuyver i 48timer i strekk selv om det er kult. da har du alderig vært på con . men jeg hever meg fortsatt over naruto, det er en bra serie for fjortisser som akkurat har gått lei pokemon, jeg fåretrekker lit mer moden anime. Kan jeg tillate meg å gjøre noen endringer på innlegget ditt? takk. men jeg hever meg fortsatt over anime, det er en bra serieer for fjortisser som akkurat har gått lei pokemon. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Kommet meg til episode 16. Var en litt kjedelig start, men nå har det blitt mye bedre. Snurrer i gang episode 17 snart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå