Gå til innhold

Begynn å se på Naruto!


the_zombie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Et tips til alle som synes det går for tregt å laste ned med torrent; Bruk DC++!

WAREZ!! OMG"&/#¤% "!" LOLLAELAL! :/

 

Ikke lov btw.

Ehhhh jo! Det er ikke ulovelig hverken etter norsk lov eller etter forumets regler å si eller gjøre det jeg nettopp sa!

 

Edit: Derimot din overdrevene CapsLock og tegnbruk er det mange moderatorer som slår litt ned på!

Endret av P-in-P
Lenke til kommentar
Et tips til alle som synes det går for tregt å laste ned med torrent; Bruk DC++!

WAREZ!! OMG"&/#¤% "!" LOLLAELAL! :/

 

Ikke lov btw.

Ehhhh jo! Det er ikke ulovelig hverken etter norsk lov eller etter forumets regler å si eller gjøre det jeg nettopp sa!

Så du mener at det er lovlig og ta ned piratkopier av spill og filmer? Noe du nettopp gjør med dette programmet.

Lenke til kommentar
Et tips til alle som synes det går for tregt å laste ned med torrent; Bruk DC++!

WAREZ!! OMG"&/#¤% "!" LOLLAELAL! :/

 

Ikke lov btw.

Ehhhh jo! Det er ikke ulovelig hverken etter norsk lov eller etter forumets regler å si eller gjøre det jeg nettopp sa!

Så du mener at det er lovlig og ta ned piratkopier av spill og filmer? Noe du nettopp gjør med dette programmet.

Jeg sa de skulle bruke DC++ til å skaffe Naruto ikke mer! Hva annet de finner der er ikke min sak!

 

Edit: Leif som skrev!

Endret av P-in-P
Lenke til kommentar
Et tips til alle som synes det går for tregt å laste ned med torrent; Bruk DC++!

WAREZ!! OMG"&/#¤% "!" LOLLAELAL! :/

 

Ikke lov btw.

Ehhhh jo! Det er ikke ulovelig hverken etter norsk lov eller etter forumets regler å si eller gjøre det jeg nettopp sa!

Så du mener at det er lovlig og ta ned piratkopier av spill og filmer? Noe du nettopp gjør med dette programmet.

Jeg sa de skulle bruke DC++ til å skaffe Naruto ike mer! Hva annet de finner der er ikke min sak!

Men du skjønner poenget mitt.

Du ber folk skaffe Naruto ved hjelp av et fildelingsprogramm, ergo warez. Noe som da faktisk ikke er lov.

Endret av ProxymuZ
Lenke til kommentar
Joda, skjønner poenget, men hvis du ser på hva B|Real srev litt lenger opp så er det ikke warez å laste ned NARUTO!

Nei, jeg vet at naruto ikke er warez, men når dc++ er generelt et warez prog. og er derfor ikke lovlig.

Så teknisk sett så er saken slik: Du bruker et ulovlig programm til å skaffe lovlig warez. :hmm: Eller tar jeg feil?

Lenke til kommentar
Joda, skjønner poenget, men hvis du ser på hva B|Real srev litt lenger opp så er det ikke warez å laste ned NARUTO!

Nei, jeg vet at naruto ikke er warez, men når dc++ er generelt et warez prog. og er derfor ikke lovlig.

Så teknisk sett så er saken slik: Du bruker et ulovlig programm til å skaffe lovlig warez. :hmm: Eller tar jeg feil?

DC++ er ikke et ulovelig program nei, det mange gjør med det er ikke helt tillatt though!

 

Å laste ned filmer og musikk er lovelig, lasta ned spill eller dele film, musikk og spill til andre er ikke lov!

 

Du trenger ikke å dele ulovelige ting for å bruke DC++ så derfor er det ikke noe problem å holde seg på det tørre for å laste ned en episode med Naruto!

Endret av P-in-P
Lenke til kommentar
Joda, skjønner poenget, men hvis du ser på hva B|Real srev litt lenger opp så er det ikke warez å laste ned NARUTO!

Nei, jeg vet at naruto ikke er warez, men når dc++ er generelt et warez prog. og er derfor ikke lovlig.

Så teknisk sett så er saken slik: Du bruker et ulovlig programm til å skaffe lovlig warez. :hmm: Eller tar jeg feil?

DC++ er ikke et ulovelig program nei, det mange gjør med det er ikke helt tillatt though!

 

Å laste ned filmer og musikk er lovelig, lasta ned spill eller dele film, musikk og spill til andre er ikke lov!

 

Du trenger ikke å dele ulovelige ting for å bruke DC++ så derfor er det ikke noe problem å holde seg på det tørre for å laste ned en episode med Naruto!

Det ble ulovlig å laste ned filmer fra DC++ Kaaza og andre slike programmer 1. Januar 2004.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Naruto mangaen er en god del bedre enn animen. Jeg synes de trekker ting for langt ut i animen, panner for mye, bruker samme frames om igjen osv. Var mye mer kvalitet før. Though episodene med Itachi eide vilt :D

I mangaen trekkes ikke tingene ut så langt. Det skjer noe skikkelig i omtrent hvert kapittel.

 

www.narutofan.com

 

Man må regge seg, men man kan laste ned mangaen derfra og få tak i torrents til episodene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...