the_zombie Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 For dere som ikke har sett naruto: www.narutomania.com For dere som har sett naruto www.narutopower.com Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Laster ned ep 94 nå Men det er vel strengt talt ikke lov det du nettopp gjorde? Les retningslinjene til dette forumet før du poster mer du Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Hmm, han kom vel kun med en anbefaling? Mange som sier "heahha, Lolz ebaumsworld er dritmorsomt" i humortråden, ingen av de som har fått stengt trådene sine! Lenke til kommentar
ophylicious Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Naruto er bare kongen av anime. Er noen timer siden jeg så Naruto 94. KONGE! Gleder meg sykt til neste episode. Da blir det en hel time med Naruto (= RASENGAN!! Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Noen som vet hvor mange episoder det er? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 (endret) Hmm, han kom vel kun med en anbefaling? Mange som sier "heahha, Lolz ebaumsworld er dritmorsomt" i humortråden, ingen av de som har fått stengt trådene sine! Ja, men ebaumswrold er gratis. Naruto er en serie serie som blir rippet og lagt ut! Det er ikke noe de bare lager for å ikke tjene penger på det... Endret 7. august 2004 av P-in-P Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Jeg kan ikke en gang begynne å beskrive hvor mye jeg hater den serien. Vanligvis er det idiotisk å poste slik i en "anbefalingstråd" av denne typen, men når Naruto anbefales, må noen ta affære. Dessuten er tråden feilpostet. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Selv prøvde jeg å gi Naruto en sjanse, men den klarte de å misbruke. Personlig liker jeg ikke Naruto. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Jeg kan ikke en gang begynne å beskrive hvor mye jeg hater den serien. Vanligvis er det idiotisk å poste slik i en "anbefalingstråd" av denne typen, men når Naruto anbefales, må noen ta affære. [/size] I second, third and fjerd that. Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 er det sånn anime shit? det liker jeg ikke.. Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Noen som vet hvor mange episoder det er? Tror det er tegnet opptil rundt 200 bøker/blader i manga, vet ikke om anime serien vil gå så langt.. Men kan jo håpe Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 naruto er en av de få seriene innen anime jeg ikke kan fordra... jeg håper at den ikke blir nevnt i flere tråder... Lenke til kommentar
ophylicious Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Naruto er den beste serien innenfor anime vil nå jeg påstå da. Men alle har jo så forskjellige meninger om alt. Det at folk ikke liker Naruto er vel kanskje fordi at folk ikke liker anime generelt. Alle jeg kjenner som liker anime syne Naruto er den beste anime serien. Men det betyr jo ikke at dere gjør det. NARUTO! (= Lenke til kommentar
Mato Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 vell det var ikke akkurat så jeg kunne laste ned E1 der og da forsvinner jo poenget ikke sant . Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Laster ned ep 94 nå Men det er vel strengt talt ikke lov det du nettopp gjorde? Les retningslinjene til dette forumet før du poster mer du Naruto er ulisensiert anime og er fult lovlig å laste ned, så threadstarter har lov til å poste link til nedlasting Og ja, naruto er å anbefale. Gleder meg sykt til 95 Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Forresten må jeg si meg enig med wh1te. Skikkelig dårlig masseprodusert animè. Dessverre er det slikt som finner veien til TV-skjermene og. Lenke til kommentar
T.L Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Naruto er dritkjedelig,langdrygelig og forutsgibart med plagsomme karakterer. En av disse "superspennende" kampene drar seg vel fort vekk over 10-15 episoder, og for hvert triks de tar må man få bakgrunnshistorien på hvordan de lærte dette trikset. Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Fakta: Naruto er ensformig! Lenke til kommentar
ophylicious Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Fakta: Naruto er ensformig! Da må jeg spørre deg om en ting, og det gjelder flere av dere. Hvor mange Naruto episoder har du egentlig sett? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 (endret) Fakta: Naruto er ensformig! Da må jeg spørre deg om en ting, og det gjelder flere av dere. Hvor mange Naruto episoder har du egentlig sett? Selv om jeg har sett alle episodene og er relativt stor fan av Naruto så må jeg innrømme at det går relativt tregt i den serien! Får litt Sunset Beach følelse av det hele/såper generelt! Edit: Har store forventninger til ep 95 though Endret 8. august 2004 av P-in-P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå