Gå til innhold

Begynn å se på Naruto!

the_zombie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmm, han kom vel kun med en anbefaling? Mange som sier "heahha, Lolz ebaumsworld er dritmorsomt" i humortråden, ingen av de som har fått stengt trådene sine! :)

Ja, men ebaumswrold er gratis. Naruto er en serie serie som blir rippet og lagt ut! Det er ikke noe de bare lager for å ikke tjene penger på det...

Endret av P-in-P
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg kan ikke en gang begynne å beskrive hvor mye jeg hater den serien. Vanligvis er det idiotisk å poste slik i en "anbefalingstråd" av denne typen, men når Naruto anbefales, må noen ta affære.

Dessuten er tråden feilpostet.

Lenke til kommentar

Naruto er den beste serien innenfor anime vil nå jeg påstå da.

Men alle har jo så forskjellige meninger om alt.

Det at folk ikke liker Naruto er vel kanskje fordi at folk ikke liker anime generelt.

Alle jeg kjenner som liker anime syne Naruto er den beste anime serien. Men det betyr jo ikke at dere gjør det.

NARUTO! (=

Lenke til kommentar

Naruto er dritkjedelig,langdrygelig og forutsgibart med plagsomme karakterer. En av disse "superspennende" kampene drar seg vel fort vekk over 10-15 episoder, og for hvert triks de tar må man få bakgrunnshistorien på hvordan de lærte dette trikset.

Lenke til kommentar
Fakta: Naruto er ensformig!

Da må jeg spørre deg om en ting, og det gjelder flere av dere.

Hvor mange Naruto episoder har du egentlig sett?

Selv om jeg har sett alle episodene og er relativt stor fan av Naruto så må jeg innrømme at det går relativt tregt i den serien! Får litt Sunset Beach følelse av det hele/såper generelt!

Edit: Har store forventninger til ep 95 though :D

Endret av P-in-P
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...