ehs5 Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 (endret) Tenker på å kjøpe ZoE i morgen for 129 kr. Er det et kult spill? Endret 5. august 2004 av ehs5 Lenke til kommentar
redflame Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 abselutt ikke , det falt ivhertfall ikke i smak hos meg , minner meg litt om mek warrior spilla . Husker jeg kjøpte det spillet bare for å få mgs2 demoen, he he det var "gale" tider det Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 6. august 2004 Forfatter Del Skrevet 6. august 2004 (endret) noen andre som har en mening? Edit: skrivekjellarneleif Endret 6. august 2004 av ehs5 Lenke til kommentar
cairn Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Jeg har bare en gammel E3-film med Zoe 2 (the second runner) ... og det så faktisk ganske fett ut, dog, det gjør seg sikkert bedre hvis dialoger og slikt er på originalspråket Er vel bare et helt ok actionspill som får deg til å bruke tid, uten å sitte igjen med hverken det helt store eller ingenting. Konklusjon: Sikkert grei underholdning Lenke til kommentar
OEH Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Et helt greit spill, lagd av Hideo Kojima, samme mann som har lagd MGS osv.) Siden er spillet er lagd av Kojima er historien det virkelig store i spillet. Absolutt verdt 129,- -OEH Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå