Gå til innhold

Det er lov å være dum.

Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fy fasan :lol: INGEN er vel sååååååååååååååååååååååååååå dumme ?

Kødder du med meg?

Dette er egentlig gammelt nytt :p

Mama har vært reiseleder i mange år, og hun opplever det stadig, både med japanere, amerikanere og tyskere. :D

En annen klassiker er "When do the fjords close?! I have to see them today!"

Lenke til kommentar
Jeg har store problemer med å forestille meg at noen kan være så dumme, eller hva de nå er. Derfor velger jeg og tru at de bare vil ha en gratis ferie :)

Et ord; Amerikanere.

Aldri hørt om dama som fikk erstatning av mikrobølgefirmaet fordi det ikke sto i brukerveiledningen at man ikke kunne tørke våte hunder inni der, noe hun prøvde..?

Lenke til kommentar
Jeg har store problemer med å forestille meg at noen kan være så dumme, eller hva de nå er. Derfor velger jeg og tru at de bare vil ha en gratis ferie :)

Et ord; Amerikanere.

Aldri hørt om dama som fikk erstatning av mikrobølgefirmaet fordi det ikke sto i brukerveiledningen at man ikke kunne tørke våte hunder inni der, noe hun prøvde..?

Jo, har hørt om det.

Det er jo helt uforståelig. Det finnes ekstremt mange dumme mennesker her i verden. :/

Lenke til kommentar

ja var på ferie i danmark og på den ene plassen på rømø var det bade og hesteland.OMG det var kjedelig der med alle de barnegreiene men å se tyskere og amerikanere banke løs på vannsklier å peke på gjerder osv som om de aldri hadde vært ute var faktisk ganske underholdene.Det var som en nordmann sa der."De oppfører seg som ville dyr" :p

Lenke til kommentar

Et ord; Amerikanere.

var det ikke en katt da? anyways, det var et dyr og uannsett så er jo poenget at det ikke er særlig smart. Lo forøvrig godt av linken øverst

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...