tante_olga Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 (endret) Jeg bestillte en del varer fra PCutsyr.no, da jeg bestillte var alle varene inne. Nå tre dager senere så har ingen ting hent og jeg kan se at skjermkortet jeg bestillte er utsolgt og står som "ubekreftet 03.09.04". Jeg sendte en mail til dem og fikk til svar : *** Alt kan tyde på at det siste skjermkortet har blitt reservert til deg. Dette blir endelig bekreftet litt senere i dag. Går ordren din til plukk i løpet av dagen, er alt i orden. mvh PCutstyr.no *** Varen er ikke gått til plukk i dag. Jeg lurte på om andre har opplevd det samme, vil dette bety at jeg ikke får varen selv om den var inne når jeg fikk bekreftet orderen. I såfall så er dette meget merkelig lager informasjon, jeg har bestilt fra flere andre nettbutikker og har varen vært inne ved bekreftelse av ordre så har varen blitt reservert meg. (Kan nevne at jeg bestillte noen deler fra Netshop samme dag og disse er allerede fremme ved mitt lokale postkontor). Hører gjerne hva andre mener om dette ! Endret 5. august 2004 av tante_olga Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Nå er ikke pcutstyr av de raskeste.. og det har de aldri vært heller.. Og når den ikke gikk til plukk i løpet av dagen så er jo ikke alt iorden slik som han skrev i mailen. Ville enten funnet kortet en annen plass, eller ringt dem og sjekket opp Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 En av grunnene til at de er treige er fordi de ikke har eget lager i Fredrikstad. De bruker Norek. Lenke til kommentar
tante_olga Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 Betyr dette at jeg må vente på skjermkortet til 03.09.04 isåfall så har antall på lager som de oppgir ingen mening da de hadde flere på lager da jeg fikk min ordre bekreftet. Lenke til kommentar
tante_olga Skrevet 6. august 2004 Forfatter Del Skrevet 6. august 2004 (endret) Viste seg som jeg fryktet at skjermkortet ikke var inne selv om lager statusen var "+5 stk" når jeg fikk min ordre bekreftet. At de opplyste meg om dette først etter 2. stk mail og purring på bestilling er meget slett kundebehandlig. Styr unna PCutstyr.no er mitt råd. Endret 6. august 2004 av tante_olga Lenke til kommentar
[Atomic_Bomberman] Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 He he... og du trekker ikke raske slutninger...? "Faen! Grandiosaen er dyrere på Rimi enn på Rema". "Mitt råd er: styr unna Rimi". :!: Tipper PCutstyr er flinke på det de gjør- Det som gjør at det går tregt, er at de ikke har eget lager. De bruker, som MrBlueJack sa, Norek, som f.eks andre bruker SMG. Det går kanskje tregere, men hvis varen er billigere der, er den da verdt å vente på... eller hur? Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Jeg bruker pcutstyr framfor komplett når jeg ser at pcustyr er billigere enn komplett. At det tar et par dager lenger gjør meg ingenting så lenge jeg sparer noen kroner. Er dessuten fornøyd med servicen til pcutstyr. Får svar ganske kjapt når jeg sender dem email. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Det er jo bra du har god erfaring med dem tyder jo bare på at de ikke er helt udugelig til tider i allefall.. Holder meg til psdata jeg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå