Gå til innhold

Merkelig lagerstatus hos PCutstyr.no

Anbefalte innlegg

Jeg bestillte en del varer fra PCutsyr.no, da jeg bestillte var alle varene inne. Nå tre dager senere så har ingen ting hent og jeg kan se at skjermkortet jeg bestillte er utsolgt og står som "ubekreftet 03.09.04". Jeg sendte en mail til dem og fikk til svar :

Alt kan tyde på at det siste skjermkortet har blitt reservert til deg.

Dette blir endelig bekreftet litt senere i dag.

Går ordren din til plukk i løpet av dagen, er alt i orden.

mvh

PCutstyr.no

Varen er ikke gått til plukk i dag.

Jeg lurte på om andre har opplevd det samme, vil dette bety at jeg ikke får varen selv om den var inne når jeg fikk bekreftet orderen. I såfall så er dette meget merkelig lager informasjon, jeg har bestilt fra flere andre nettbutikker og har varen vært inne ved bekreftelse av ordre så har varen blitt reservert meg.

(Kan nevne at jeg bestillte noen deler fra Netshop samme dag og disse er allerede fremme ved mitt lokale postkontor).

Hører gjerne hva andre mener om dette !

Endret av tante_olga
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Viste seg som jeg fryktet at skjermkortet ikke var inne selv om lager statusen var "+5 stk" når jeg fikk min ordre bekreftet. At de opplyste meg om dette først etter 2. stk mail og purring på bestilling er meget slett kundebehandlig. Styr unna PCutstyr.no er mitt råd.

Endret av tante_olga
Lenke til kommentar

He he... og du trekker ikke raske slutninger...?

"Faen! Grandiosaen er dyrere på Rimi enn på Rema". "Mitt råd er: styr unna Rimi".

:!:

Tipper PCutstyr er flinke på det de gjør- Det som gjør at det går tregt, er at de ikke har eget lager.

De bruker, som MrBlueJack sa, Norek, som f.eks andre bruker SMG.

Det går kanskje tregere, men hvis varen er billigere der, er den da verdt å vente på... eller hur?

Lenke til kommentar

Jeg bruker pcutstyr framfor komplett når jeg ser at pcustyr er billigere enn komplett. At det tar et par dager lenger gjør meg ingenting så lenge jeg sparer noen kroner. Er dessuten fornøyd med servicen til pcutstyr. Får svar ganske kjapt når jeg sender dem email.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...