ZkedaR Skrevet 28. april 2002 Del Skrevet 28. april 2002 Hvilke av kortene støtter dual? så på Komplett.no og de sier at bare gainward sine støtter dual... Må ha dual, og gidder ikke vente i 873 år på Gainward sine kort... Tenker i bane Asus eller Creative... Takk på forhånd Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 28. april 2002 Forfatter Del Skrevet 28. april 2002 ja, hallo... det er o folk her som har skrytt så hva med å være så kav snille å svare... må ha kortet til helga... Lenke til kommentar
eddott Skrevet 28. april 2002 Del Skrevet 28. april 2002 Alle? Dersom du med dual mener støtte for to skjermer har vel alle gf4 ti4400 støtte for det. Men ofte trenger du en dvi-vga adaper. De fleste (alle?) kortene har utganger for både vga og dvi. Lenke til kommentar
dudsi Skrevet 29. april 2002 Del Skrevet 29. april 2002 Gainward AGP GeForce4 Ti4600 Ultra/750XP Powerpack har dual VGA mulighet, og ikke bare VGA og DVI men VGA og VGA (eller DVI) Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 29. april 2002 Del Skrevet 29. april 2002 Alle GF4Ti kort har støtte for 2 skjermer. Det som er spesielt med Gainwardkortene er at de har 2 DVI utganger. De fleste andre har en VGA og en DVI. Det eneste du trenger er overgang fra DVI til VGA. I Ti4600 pakkene følger som regel med det som trengs til 2 skjermer, mens i Ti4400 pakkene er det ikke med overgang. I Gainward Ti4400 pakken følger det bare med en overgang, så også her må du handle en eksta kontakt skal du bruke begge skjermene. Jeg har ikke sett noen tester hvor Gainwardkortene har vist seg å være noe bedre enn andre kort. Normalt har Gainwardkortene skilt seg ut med gode overklokkingsegenskaper, men det ser ut som de fleste GF4Ti kortene er lette å overklokke. Med mindre du skal kjøre 2 flatskjermer, ser jeg ikke helt fordelen med Gainwardkortene, de koster tross alt endel mer enn de andre. ("Gainward Ti4400 golden sample" bruker eksempelvis samme minnet som MSI og Creative sine Ti4400) Lenke til kommentar
dudsi Skrevet 29. april 2002 Del Skrevet 29. april 2002 Quote: On 2002-04-29 09:59, byggeren skrev:Alle GF4Ti kort har støtte for 2 skjermer. Det som er spesielt med Gainwardkortene er at de har 2 DVI utganger. De fleste andre har en VGA og en DVI. Det eneste du trenger er overgang fra DVI til VGA. I Ti4600 pakkene følger som regel med det som trengs til 2 skjermer, mens i Ti4400 pakkene er det ikke med overgang. I Gainward Ti4400 pakken følger det bare med en overgang, så også her må du handle en eksta kontakt skal du bruke begge skjermene.Jeg har ikke sett noen tester hvor Gainwardkortene har vist seg å være noe bedre enn andre kort. Normalt har Gainwardkortene skilt seg ut med gode overklokkingsegenskaper, men det ser ut som de fleste GF4Ti kortene er lette å overklokke. Med mindre du skal kjøre 2 flatskjermer, ser jeg ikke helt fordelen med Gainwardkortene, de koster tross alt endel mer enn de andre.("Gainward Ti4400 golden sample" bruker eksempelvis samme minnet som MSI og Creative sine Ti4400) Det jeg siktet til var dobbel VGA kontakt...det har ikke alle GF4 kortene....toppmodellene til Gainward har 2*VGA (kan bruke 2 VGA eller 1 VGA + 1 DVI) Lenke til kommentar
dudsi Skrevet 29. april 2002 Del Skrevet 29. april 2002 En viktig detalj med dette kortet er at det følger med 2 stk. DVI til VGA konvertere....siden selve kortet bare har 2 DVI kontakter til skjerm Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 29. april 2002 Del Skrevet 29. april 2002 Quote: On 2002-04-29 10:42, dudsi skrev:En viktig detalj med dette kortet er at det følger med 2 stk. DVI til VGA konvertere....siden selve kortet bare har 2 DVI kontakter til skjerm Dersom du leser det du quotet så vil du se at jeg skriver dette, men det gjelder bare i Ti4600 pakken. På Ti4400 kortet til Gainward følger det bare med en DVI-VGA adapter. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 29. april 2002 Forfatter Del Skrevet 29. april 2002 Samma det... har 2 vga skjermer, en LG Flatron 775 17" og en gammal drit Sie-mens(fikk den gratis :smile: ) som jeg skal bruke til winamp+++... Creative GF4 Ti4400 er på vei!!! Gleder meg villt! Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 29. april 2002 Del Skrevet 29. april 2002 Hvis du vil unngå hørselsskader og vil ha TI4400 nå burde du gå for ASUS. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 29. april 2002 Forfatter Del Skrevet 29. april 2002 Sitter med rundt 40DB hele tia og vurderer og vannkjøle det så det er greit :smile: Lenke til kommentar
dudsi Skrevet 29. april 2002 Del Skrevet 29. april 2002 Quote: Dersom du leser det du quotet så vil du se at jeg skriver dette, men det gjelder bare i Ti4600 pakken. På Ti4400 kortet til Gainward følger det bare med en DVI-VGA adapter. Ok, ser det nu....det var bare det at jeg akkurat da hadde svart på noen poster angående Ti4600 :smile: så jeg var akkurat da "tunet" inn på det kortet...mitt svar gjaldt selvsagt Ti4600 pakken.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå