Gå til innhold

GF4 Ti4400 og Dual-Skjerm!!!


ZkedaR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alle GF4Ti kort har støtte for 2 skjermer.

 

Det som er spesielt med Gainwardkortene er at de har 2 DVI utganger. De fleste andre har en VGA og en DVI. Det eneste du trenger er overgang fra DVI til VGA. I Ti4600 pakkene følger som regel med det som trengs til 2 skjermer, mens i Ti4400 pakkene er det ikke med overgang. I Gainward Ti4400 pakken følger det bare med en overgang, så også her må du handle en eksta kontakt skal du bruke begge skjermene.

 

Jeg har ikke sett noen tester hvor Gainwardkortene har vist seg å være noe bedre enn andre kort. Normalt har Gainwardkortene skilt seg ut med gode overklokkingsegenskaper, men det ser ut som de fleste GF4Ti kortene er lette å overklokke. Med mindre du skal kjøre 2 flatskjermer, ser jeg ikke helt fordelen med Gainwardkortene, de koster tross alt endel mer enn de andre.

("Gainward Ti4400 golden sample" bruker eksempelvis samme minnet som MSI og Creative sine Ti4400)

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-29 09:59, byggeren skrev:

Alle GF4Ti kort har støtte for 2 skjermer.


Det som er spesielt med Gainwardkortene er at de har 2 DVI utganger. De fleste andre har en VGA og en DVI. Det eneste du trenger er overgang fra DVI til VGA. I Ti4600 pakkene følger som regel med det som trengs til 2 skjermer, mens i Ti4400 pakkene er det ikke med overgang. I Gainward Ti4400 pakken følger det bare med en overgang, så også her må du handle en eksta kontakt skal du bruke begge skjermene.


Jeg har ikke sett noen tester hvor Gainwardkortene har vist seg å være noe bedre enn andre kort. Normalt har Gainwardkortene skilt seg ut med gode overklokkingsegenskaper, men det ser ut som de fleste GF4Ti kortene er lette å overklokke. Med mindre du skal kjøre 2 flatskjermer, ser jeg ikke helt fordelen med Gainwardkortene, de koster tross alt endel mer enn de andre.

("Gainward Ti4400 golden sample" bruker eksempelvis samme minnet som MSI og Creative sine Ti4400)



 

 

Det jeg siktet til var dobbel VGA kontakt...det har ikke alle GF4 kortene....toppmodellene til Gainward har 2*VGA (kan bruke 2 VGA eller 1 VGA + 1 DVI)

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-29 10:42, dudsi skrev:

En viktig detalj med dette kortet er at det følger med 2 stk. DVI til VGA konvertere....siden selve kortet bare har 2 DVI kontakter til skjerm


 

Dersom du leser det du quotet så vil du se at jeg skriver dette, men det gjelder bare i Ti4600 pakken. På Ti4400 kortet til Gainward følger det bare med en DVI-VGA adapter.

Lenke til kommentar

Quote:




Dersom du leser det du quotet så vil du se at jeg skriver dette, men det gjelder bare i Ti4600 pakken. På Ti4400 kortet til Gainward følger det bare med en DVI-VGA adapter.




 

Ok, ser det nu....det var bare det at jeg akkurat da hadde svart på noen poster angående Ti4600 :smile: så jeg var akkurat da "tunet" inn på det kortet...mitt svar gjaldt selvsagt Ti4600 pakken....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...