Gå til innhold

cs klikker reagerer på sin sist sendte kommand

Anbefalte innlegg

hei. cs klikker på en måte den reagerer på sin sist sendte kommand for.eks jeg skytter og jeg stopper men på spillet fortsetter den litt, og samme med løpinga jeg løper og stopper og på spillet løper den videre.

hva er galt.

takker for seriøse svar..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hei. cs klikker på en måte den reagerer på sin sist sendte kommand for.eks jeg skytter og jeg stopper men på spillet fortsetter den litt, og samme med løpinga jeg løper og stopper og på spillet løper den videre.

hva er galt.

takker for seriøse svar..

oh man. Vet hva du mener. Akkurat som om mus låser seg og tastaturet sine knotter på en måte henger igjen.

Jeg hadde selv det problemet, men det rare var at det skjedde bare på noen bestemte servere og på de serverne låste fps'en seg til 60. Helt uten grunn.

Det endte med at jeg fant ut hvilke servere som "funket" og jeg spilte da bare på de.

Beklager, men fant ingen løsning på problemet. Det har gått litt bort nå i det siste... Vet ikke hvorfor :(

Lenke til kommentar
altså, spurte ikke om hva lagg var. bare lurte på om årsaken kunne ha vært lagg  ;)

Jeg vet det. Men jeg forklarte til 'værdama', det kan hende han/hun ikke vet hva lagg er vet du...

Og til andre som leser innlegget. Da lærer jo de noe nytt ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...