Frodehf Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Ok gløm det eg skreiv, eg ser det nå. Glømte og lese skikkeleg ka du hadde skrevet, takk for hjelpen Lenke til kommentar
evil-twin Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 No problem. Går/gikk du Gk elektro? Lenke til kommentar
Frodehf Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 gikk på GK elektro. Du ? Lenke til kommentar
evil-twin Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Gk elektro, 1 år på flyfag, Begynner på påbygg nå i år. Lenke til kommentar
Frodehf Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 flyfag huff, virka alt for vanskeleg for meg.. Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 7. august 2004 Forfatter Del Skrevet 7. august 2004 hm... akkurat det dere har prata om her er som blåst for meg, men .... kan du sette opp hvor jeg skal koble til 12v osv og hvor vifta og slikt kommer på denne kretsen slik som du gjorde på den forige.. som sagt jeg har ingen utdanning elller noe sånt innen for elektro så dette er noe jeg ikke vet så mye om.. takker for all hjelp jeg kan få Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 7. august 2004 Forfatter Del Skrevet 7. august 2004 og eh... hvor kommer den som skal styre hastigheten på vifta inn... og isåfall... hva er den nye delelista hvis det er noe som har forandret seg... Lenke til kommentar
evil-twin Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 (endret) Sender PM senere. Må mekke noe annet først. Endret 7. august 2004 av evil-twin Lenke til kommentar
Frodehf Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 evil-twin, har du ein smart løsning på viftestyring. Eg har tenkt på det dere med og bruke 12-7-5v,med hjelp av brytere. Siden du kan få alle dei spenningene fra psu en. Men har du ein annen løysning på viftestyring der du kan skru den opp og ned. Lenke til kommentar
evil-twin Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 (endret) Tenker du på variabel? Endret 7. august 2004 av evil-twin Lenke til kommentar
Frodehf Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Jau, med ein variabel pot.meter som på min teikning. Men siden min ikkje fungerte så kan du komme med eit bedre forslag. Vist du gidder. Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 8. august 2004 Forfatter Del Skrevet 8. august 2004 (endret) Hm... her ble det stille... venter fortsatt på delelista... har du eventuelt fått testa denne kretsen om den funker som den skal? Endret 8. august 2004 av PioUs-JiN Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 9. august 2004 Forfatter Del Skrevet 9. august 2004 ja vi venta og vi venta Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 10. august 2004 Forfatter Del Skrevet 10. august 2004 tror'n døde... Må vell være noe sånt siden hanikke svarer Lenke til kommentar
Tho®¿ Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 kan jo eventuelt søke på elfa selv da? eller du kan høre med din lokale elektronikk sjappe? - print ut det koblingsskjemaet og gi det til døm, de plukker ut hva du skla ha.. Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 10. august 2004 Forfatter Del Skrevet 10. august 2004 kan jo eventuelt søke på elfa selv da? eller du kan høre med din lokale elektronikk sjappe? - print ut det koblingsskjemaet og gi det til døm, de plukker ut hva du skla ha.. hm... først og fremst hadde det jo bært greit om det var noen elektroshappe her... nærmeste er en clas ohlson og der regner jeg med at de ikke har alle delene, mens elfa ligger 30 - 25 min unna Lenke til kommentar
Tho®¿ Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 da drar du til elfa med koblingskemaet du har printet ut og gir det en kundebehandler eller no sånt hos elfa, og ber døm plukke... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå