GermanEater Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Vurderer å kjøpe dette fra Eljøp, pris 7000 spenn. Får jeg da et bra anlegg å se film på? Bra pris osv? Synspunkter? Elkjøp Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Jeg ville ikke valgt noe sånt "puslete" greier som det.. Det er mer Design en lyd for å si det sånn.. det spiller heller ikke noe høyt.. Ville heller valgt noe annent en det.. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Prøvelytt på det,mulig du blir fornøyd.Jeg ville aldri kjøpt det bare så det er sagt.Ville heller spart litt til og tatt en tur til Hi-Fi Klubben,eller Hi-Fi Center Kjeden og kjøpt et skikkelig anlegg! Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Har prøvelyttet det og ble ganske overasket, veldig bra lyd Lenke til kommentar
Even. Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Det var jo bra det viktigste er jo at du liker det Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Har prøvelyttet det og ble ganske overasket, veldig bra lyd Anbefaler deg å prøvelytte på et anlegg fra Hi-Fi Klubben før du bestemer deg.Da kan det godt være at du ikke liker det Panasonic anlegget i det hele tatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå