Ponduz_ Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Har akkurat innstallert Win-Xp Pro på min Toshiba Satelitte 1800-400. Problemet mitt er drivere til network controller. På toshiba sine hjemmesider er det masse drivere, men ikke til s1800-400. Uten network controller driver vil jeg ikke kunne innstallere wlan kortet, fordi den ikke finner det :S Håper noen kan hjelpe Lenke til kommentar
RobinHood Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Jeg tror jeg fant den. Men dette er vel en controller - ergo sitter på Hovedkort? jeg bruker å ha flaks (litt kronglete søking) på www.driverguide.com under driver for bios/hovedkort fant jeg denne: "Toshiba sateliote 1800 system unit", aner ikke om den fungerer eller noe, men jeg vil vel anbefale deg å se på den. HER! Men du må vite modellnavnet på bærbaren din bedre:-) Altavista er konge, og nu var jeg litt i overkant snill jaja - neste gang er det jeg som trenger hjelp http://209.167.114.38/support/Download/ln_byModel.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå