b-real Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Hvis jeg installerer fedora på en harddisk og bare en harddisk står i pc'en, kan jeg da hvis jeg ikke finner ut av fedora og vil fjernet det ta å bare nappe ut harddisken med fedora og så bare sette inn Windows XP harddisken og botoe opp på vanlig måte? Eller er da MBR forsatt satt på linux og windows nekter og boote opp? Lenke til kommentar
TorS Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 (endret) Så vidt jeg vet ligger det en egen MBR på hver harddisk.. Derfor bør det gå smertefritt å skifte operativsystem sånn som du beskriver det Endret 5. august 2004 av TorS Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Det er en MBR på hver harddisk, og så er det en boot-record på hver partisjon (dersom partisjonen er satt til å være bootbar). Så lenge du har to forskjellige fysiske disker det absolutt ingen problemer. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 Takker og bukker for svarene. Skal prøve fedora i morgen hvis jeg ikke drar til lofoten da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå