Xon Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 hei, jeg har tenkt a bestille Whitebox CL1557 men jeg har aldri hort om firmaet eller om pcene. Det jeg lurer pa er om ders erfaringer med firmaet og pcene. (er det trugt a bestille, kundeserice?) ? Lenke til kommentar
bryhon Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 søk på det, er noen kjempe tråder om servicen til whitebox her.. Lenke til kommentar
Filla Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Du får kikke litt i disse 2 postene: Denne og denne. PS: Jeg ville ALDRI handlet hos Whitebox Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Anbefaler å bruke den bærbare pc-byggeren til netshop. de har utrolig god service og maskinen er i bunn og grunn den samme som whitebox. Lenke til kommentar
jiggsaw Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Hei !! Mitt valg når jeg skulle kjøpe pc stod mellom å enten satse på såkalte barebone løsninger fra enten whitebox eller multicom ( finnes også flere). Disse leverandørene er overlegne når det gjelder spesifikasjoner i henhold til pris ikke noe tvil om det.Eller å heller sate på en stor kjent leverandør som fks fujitsu, Hp Toshiba osv. Mitt valg ble en fujitsu siemens m7400 til 13600 fra mpx. Jeg vet att jeg ville fått en vesentlig bedre pc i henhold til spesifikasjoner hvis jeg handlet hos fks whitebox, men dette er ett veldig lite firma, og mer utasatt for konkurs (registrert som enkeltmannsforetak) i brønnøysund.) Føler meg mer trygg på en større aktør. Nå vil jeg ikke fraråde folk og handle av whitebox det er mange som er veldig fornøyd med pcer derifra! men stadig leser vi også om folk som er veldig misfornøyd, pixelfeil, lang ventetid, osv. min pc er forresten forgjengeren til 1557 nemmlig 1555, men til forskjell fra de små selskapene har fujitsu en strengere kvalitetskontroll og har gjort diverse endringer på denne pcen. Så mitt råd er att du bør nøye tenke i gjennom hva du trenger, jeg for min del ofret skjermkort oppløsning på skjermen for å heller handle hos en stor aktør. Avslutningsvis vil jeg påpeke att jeg ikke er utte etter å sverte verken multicom eller whitebox, multicom har ved flere tilfeller vist utsøkt kundebehandling! jeg skal legge ut en liten review når jeg får pcen min(sannsynligvis i morra)! vennlig hilsen tor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå