Zhen.Jen Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 (endret) Ofte når jeg spiller begynner alt å henge. Så kommer jeg enten tilbake til windows eller så får jeg en sort skjerm, eller et fryst bilde og må restarte. Noen som vet hva dette kan være for noe? Jeg har et Saphire Radeon 9700, Abit NF7-S v2, XP3200 og 512 RAM. I wanna play.. Endret 5. august 2004 av Zhen.Jen Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Hvilken versjon av Catalyst driverene kjører du? Jeg opplevde det samme med 4.7 driverene, og måtte installere eldre driver igjen. Nå funker det fint. (Kjører Radeon 9700 PRO) Lenke til kommentar
VinterUlv Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Har du overklokka Pc'n eller noe? Har du oppdatert windows, drivere og bios? Fortell litt mer om spec'sene til pc'n din. Lenke til kommentar
Zhen.Jen Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 Når jeg først fikk dette problemet innstalerte jeg bulk driveren til kortet igjen siden jeg aldri hadde hatt det problemet før. Men det fortsatte endog. Igår instalerte jeg siste oppdateringen jeg fant på ATI sine sider. Jeg har overklokka XP2500->XP3200, ca 400mHz overklokk. Denne blir kjølt med luftkjøling, og en SLK900 med Artic Silver 3. Jeg aner ikke hvordan man oppdaterer Bios. Jeg har alle WinXP oppdateringer. Lenke til kommentar
abcosv Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Jeg har hatt lignende problemer med mitt 9800PRO. Jeg løste det ved å klokke ned skjermkortet noe (det var ikke overklokket). Lenke til kommentar
aenima Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Hadde samme problem jeg med et radeon 9600 kort. installerte eldre drivere som fiksa problemet. Men det trenger ikke å være driveren. Kjør en test for å se om det er feil på noen av minnebrikkene dine. Det kan du gjøre ved å laste ned memtest 86. Du booter bare på disketten/cden så starter testen av seg selv. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 ja, når jeg klokket skjermkortet mitt så fryste bilde i spill og benchmarks, og jeg måtte reboote, men når jeg har på default hastigheter, så går det fint Lenke til kommentar
Zhen.Jen Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 Jeg bruker trist nok bare 1 av mine 2 RAMbrikker pga hovedkortet har en feil (jeg ikke vet hva er) som gjør ta det bare er minneslot1 som funker. Det gamle kortet konka, så jeg sendte det inn. Men når jeg fikk et nytt ville jeg bruke PCn istedet for å vente i 2-3 uker til. Jeg angrer nå da... Så ja, det kan jo være en feil der. Lenke til kommentar
aenima Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 test grafikk kortet ditt i en annen pc. så finner du vel ut om d er HKet eller grafikk kortet som har feil. Lenke til kommentar
Zhen.Jen Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 Vel, jeg VET det er feil på HK. Jeg har desverre ikke noen annen PC å teste i. Alt funker jo i Windows og PS osv. Det er når jeg spiller det går dårlig. Har ingen annen PC som takler spillene jeg har. Lenke til kommentar
Zhen.Jen Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 Har klokka ned CPU og grafikk kort. Noen som tror varmen kan slå ut PCn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå