Hisoka Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Har en prosses som heter LSASS.exe, er dette et virus? Hvis det er tilfellet hadde jeg satt stor pris på om noen hadde gitt meg en hjelpende hånd. PS: Har ikke så veldig peiling på virus/adware og sånt, er übern00b Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 The Sasser worm exploits the LSASS vulnerability first reported Hadde jeg vist hva "exploits"... men sto LSASS på den sia. Ikke noen virus expert jeg heller Lenke til kommentar
slowcooler Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 (endret) http://search.freefind.com/find.html?pagei...n=0&query=lsass Ser ikke ut til å være virus. Jeg har lsass på min maskin, og jeg har IKKE virus. http://www.answersthatwork.com/ her finner du svar på det meste. Endret 5. august 2004 av slowcooler Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 (endret) C:\WINNT\SYSTEM32\LSASS.EXEStøtter godkjenning av kontopåloggingshendelser for datamaskiner i et domene. ettersom jeg tolker det, så er det ikke nødvendigvis et virus EDIT: innlegg nr. 400, yay Endret 5. august 2004 av BurTMastA Lenke til kommentar
wil Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 neida, er ikke noe virus det der nei. da hadde både NOD32 og PC-Cillin sagt fra for lenge siden hos meg iallefall. har den samme prosessen selv, og mener at den er med i Windows eller så installeres den via et av programmene, men nei, det er ikke virus. ikke noe å beksymre seg over. Lenke til kommentar
Hisoka Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 neida, er ikke noe virus det der nei. da hadde både NOD32 og PC-Cillin sagt fra for lenge siden hos meg iallefall. har den samme prosessen selv, og mener at den er med i Windows eller så installeres den via et av programmene, men nei, det er ikke virus. ikke noe å beksymre seg over. Tusen takk *Puster lettet ut* Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 The Sasser worm exploits the LSASS vulnerability first reported Hadde jeg vist hva "exploits"... men sto LSASS på den sia. Ikke noen virus expert jeg heller Exploit betyr noe med å "utnytte" tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå