Gå til innhold

TLF-tjenesten fra Chess (2001) %#"¤^#!


Anbefalte innlegg

:hmm: TLF-tjenesten til Chess (TLF til 2001) ble så flott presentert som den billigste TLF-tjenesten. (kr. 3,-). Dette må ha vært i fjor en gang? (Den gang Chess faktisk var billig). Jeg, og mange andre prisbevisste forbrukere gikk over fra Inpocs tilsvarende tjeneste (TLF til 1985), som i snitt koster kr. 3,33 (pris 5,- - hver tredje gratis). Da jeg i dag tilfeldigvis så på min spesifiserte faktura for juli, kom det til min overraskelse at Chess nå koster kr. 5!

 

Er det noen som kjenner til når prisøkningen skjedde? Jeg følger meg ganske snytt av Chess - ikke fordi det er snakk om veldig mange kroner, men for storforbrukere som meg blir det faktisk en del kroner og ører opp gjennom månedene. (Jeg bruker TLF anslagsvis 25 ganger i måneden. I måneden blir det nesten 30 kroner ekstra iforhold til Inpoc! De skulle jeg gjerne spart med mine månedsfakturaer!). Utrolig sleipt av Chess å ikke melde fra om prisøkningen!!

 

De har definitivt brent alle broer til meg som kunde.

 

Mvh,

 

Panasony

(fornøyd Netcom/Ownersbuy.no-kunde). :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

:no:

 

Jeg har også alltid brukt 2001, og ikke minst anbefalt 2001 til mine venner. Dette har jeg kun gjort pga at trodde prisen var 3 kr. per søk.

 

Hadde det ikke vært for "bindingstiden" på King så hadde jeg skiftet for lenge siden. Alt for mye tull med Chess nå for tiden, Folkets operatør. Hah, min rompe.

Lenke til kommentar
:hmm: TLF-tjenesten til Chess (TLF til 2001) ble så flott presentert som den billigste TLF-tjenesten. (kr. 3,-). Dette må ha vært i fjor en gang? (Den gang Chess faktisk var billig). Jeg, og mange andre prisbevisste forbrukere gikk over fra Inpocs tilsvarende tjeneste (TLF til 1985), som i snitt koster kr. 3,33 (pris 5,- - hver tredje gratis). Da jeg i dag tilfeldigvis så på min spesifiserte faktura for juli, kom det til min overraskelse at Chess nå koster kr. 5!

 

Er det noen som kjenner til når prisøkningen skjedde? Jeg følger meg ganske snytt av Chess - ikke fordi det er snakk om veldig mange kroner, men for storforbrukere som meg blir det faktisk en del kroner og ører opp gjennom månedene. (Jeg bruker TLF anslagsvis 25 ganger i måneden. I måneden blir det nesten 30 kroner ekstra iforhold til Inpoc! De skulle jeg gjerne spart med mine månedsfakturaer!). Utrolig sleipt av Chess å ikke melde fra om prisøkningen!!

 

De har definitivt brent alle broer til meg som kunde.

 

Mvh,

 

Panasony

(fornøyd Netcom/Ownersbuy.no-kunde). :thumbup:

Hei

 

Nå står det faktiskt at det koster kr.5.-ved nummersøk på TLF til 2001,ved auksjon så er det kr.3.-

Lenke til kommentar

Det der var sleipt gjort av Chess ja...

 

Husker selv jeg så noen annonser for det der for en stund siden.

 

Men jeg liker Chess forde, og er fornøyd kunde.

 

Chess har stabile priser.

Syns Chess og Rema 1000 er nokså like, Det enkle er ofte det beste.

Chess er nokså enkelt, enkle priser, i hvertfall i forhold til telenor, netcom og tele2.

For ikke og snakke om sense... mer kompliserte priser enn det finnes ikke...

 

Men syns chess er litt snåle, hvorfor skal chess kontant vere det billigste + at mobilsvareren er inkl. gratis!?

 

Og hvorfor skiftet de fra den greie enkle hjemmesiden som de hadde før til den stygge rare siden de har lagd nå...

 

Har det noe å gjøre med at Idar Vollvik skal/skulle(vet ikke hva som har skjedd) selge nesten alle aksjene sine mon tro...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...