TheBuG Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 (endret) Jeg trenger en bitteliten ledning fra www.microplex.no som koster 29,-. Det som er bobla er at frakta koster 140,- så Jeg fikk ikke med ledningen på siste bestillinga, vel jeg fikk med en, men jeg trengte 2 det er en en 3 pins fordeler, det er til en vifte styring og 2 vifter. en 3 pins strømledning med 1 hunn og 2 hanner. siden jeg bare har 4 stk 3 pins hanner på viftestyringa og jeg har 6 vifter så må jeg jo ha noen fordelere. Vifter Ja.. http://www.allpeopleequal.i8.com/cgi-bin/i...t/cx-fanmod.jpg .Så neste mann som skal handle på microplex, kjøp med en sånn ledning og send den til meg Thomas "TheBuG" Johan, dataveien II, 1337 Noway Endret 5. august 2004 av TheBuG Lenke til kommentar
TempO Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 skulle den lixom være morsom? prøv igjen.... eller forresten, la vær!for morsomheter duger du ihvertfall ikke til Lenke til kommentar
TheBuG Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 Vel saken er vel mest at jeg kjeder meg har ikke skrevet så jævlig mye på forumet så.. liker å vise fram kabinettet mitt som jeg fiksa litt på. morro å se åssen folk reagerer Lenke til kommentar
TheBuG Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 hehe rimelig mange folk som sitter å bare venter på å reply`e her nei, men da får vi bare lete etter noe annet å handle på microplex da.. så dissa frakt penga ikke blir betalt kun for 1 ledning.. hmmmm, hva med ett par neon lys og denna glasskula med sånne "lyn" i tro Lenke til kommentar
Pels Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 tja .. hvis du handler på mpx.no så.. :hmm:så kunne jeg hjelpe deg hehe neida Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Vel, at du kjeder deg så ofte kommer til å ende opp med at du får ferie fra forumet. Lenke til kommentar
enden Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Tråden stenges i alle fall. Nice try Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg