zarz Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 (endret) Jeg skal kjøpe meg en bærbar pc. Jeg lurer på hva som er det beste kjøpet og hvor godt det egentlig er. Jeg tror det er et det vil være gode kjøp etter at jeg har sammenlignet litt priser, men vi bruker ikke samme modell betegnelse her i norge som de gjør i tyskland så det er litt vanskelig å sammenligne direkte.. (import fra tyskland, er det helt rare taster? "ü" slike taster f.eks?) : Se bort fra at jeg betaler toll og frakt etc OG at en euro er 8,7 kr. Redigerte linker er lagt til lengre ned på siden. Endret 5. august 2004 av zarz Lenke til kommentar
Saladin Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Du burde kjøpe en ECS PC. Lenke til kommentar
zarz Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 En ENC pc vil koste ca 15000 kr. Jeg har tenkt meg en til nærmere 10.000. Er det noen som vet om acer mod til 1199 € er et godt tilbud?` Takker for alle svar på forhånd Lenke til kommentar
mokkmokk Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 linkene funker ikke. og du vil vel få tysk tastatur ja. kan selvfølgelig settes til norsk i windows, men da må du gjette hvor tastene er Lenke til kommentar
zarz Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 (endret) Legger de inn på nytt (disse virker) http://shop.mediamarkt.de/webapp/wcs/store...ategoryId=10001 http://shop.mediamarkt.de/webapp/wcs/store...ategoryId=10001 http://shop.mediamarkt.de/webapp/wcs/store...ategoryId=10001 Den nederste linken er ny, jeg tror det er et rimelig godt tilbud..? Endret 5. august 2004 av zarz Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 De linkene virker fortsatt ikke her hos meg. Lenke til kommentar
_Prime_ Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 (endret) ECS g553 Sjekk den, god og lydløs bærebar. Endret 5. august 2004 av _Prime_ Lenke til kommentar
zarz Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 Har nettopp lagt inn ny og oppdatert linker hvis du ser 2 innlegg opp. Lenke til kommentar
zarz Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 (endret) ECS g553 Sjekk den, god og lydløs bærebar. Jeg har sett på den jeg også.. Men jeg er litt usikker på grafikk kortet på den pc'en siden det er delt med minnet. Litt lite minne også =/ Må ha 512.. Men takk for tipset Endret 5. august 2004 av zarz Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Jeg vill gått for den siste. Den har best skjermkort av de tre du linket til. Den Toshiba laptopen ville jeg hatt som siste valg pga P4 prosessor, mens de andre er Centrino bærbare. Den siste kan du få tak i her i Norge. Bare sjekk på komplett.no Lenke til kommentar
zarz Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 Ja, stemmer det.. Men det er ikke lik den som er billigst.. Virker som den er litt bedre på noen måter (512 RAM, bedre DVD-brenne støtte). Men det virker som acer mod og Siemens mod er ganske like utenom grafikk kortet. Er Radeon 9600 PRO så mye bedre enn 9200? Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Ja, vil si at Radeon 9600 PRO er mye bedre enn 9200. 9200 er ikke så mye bedre enn Radeon 9000. Eneste forskjellen på den komplett selger og den du har linket til er RAMen. Dessuten vil den du linket til bli dyrere enn de på komplett etter at mva og diverse har blitt lagt til. Men jeg kan ikke se noe om dvd brenneren. Det mest sannsynlig samme brenner i de to maskinene. Lenke til kommentar
zarz Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 (endret) Som sagt så er ikke mva, frakt etc noe problem da dette ikke vil bli lagt til.. Prisen på siemens pc'en vil bli eksakt 12170 kr. Jeg tror DVD-brenneren på den tyske siden er bedre, den støtter DVD -r og -rw. DVD -r er det merket DVD-spillerene takler best etter det jeg har hørt. Tror ikke den på komplett gjør det. Jeg er litt usikker på om jeg skal kjøpe acer eller fujitsu.. I utgangspunktet hadde jeg ikke tenkt på noe dyrere enn 10.000. Men hvis den holder et par år ekstra den dyreste mod så bør jeg kanskje velge den i stedet.. Endret 5. august 2004 av zarz Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Ja, så nå at den tar - formatet også. Hvis ikke mva og frakt blir lagt til så hadde jeg kjøpt den. Du får mer RAM, og du sparer også noen kroner. Pluss at du har en bedre brenner som tar begge formater. Når det gjelder dvd-spillere så tar de aller aller fleste spillerne nå til dags + formatet. Det er bare de eld gamle spillerne som ikke gjør det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå