Anterialis Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Jeg har prøvd å skru opp alle skruene men det virker som om det er noe som gjenstår. Er det noen som vet hvordan man åpner denne, eller en bærbar pc generelt? Jeg vil gjerne se HK og cpu og sånne ting. Kan det være noen klips eller noe sånt noe? Forsegling? På forhånd takk Lenke til kommentar
DjViper Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Jeg har en I8600 selv, men har aldri prøvd å åpne den selv, men jeg tror det er luker under den, som du kan nå ram og cpu med, kanskje HD også. Ellers hvis du har noe feil på den osv, så anbefaler jeg å få Dell Norge til å se på den for deg. Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 Problemet er at jeg nå bor i USA. Kjøpte maskina i norge, så da må jeg overflytte kontrakten (den om forsikring å sånn) til usa. Og det kan ta litt tid.... Jeg har forsikring til langt over hodet, så det er ikke noe problem men ta som sagt litt tid. Det er luker under som man kan ta ut ram med, og man kan ta ut ei vifte og hdd. Men ikke cpu... Da må jeg nok åpne opp hele driden. Andre forslag? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 (endret) hvis du skrur av tastaturet, så får du "tilgang" til det hele.. bør være noen skruer bak som er merket med enten ett bilde av ett keyboard, eller med "KB" elns... Endret 5. august 2004 av MrLee Lenke til kommentar
perperper Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Dells system service manual vet alt: http://support.dell.com/support/edocs/syst...00/sm/index.htm Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 6. august 2004 Forfatter Del Skrevet 6. august 2004 Ja fant de jeg også Det var veldig nyttig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå