Brian Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Men den blir jo stiv.. trådstarter vil ha en som ikke blir så stiv. 7356574[/snapback] kommer an på mengden det, tar du litt mindre oppi så kan du forme sveisen hele tiden samt at det ikke blir så stivt. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Hårprodukter er jo faktisk (imho) et bevis på at pris=kvalitet. 2564818[/snapback] Sant nok, eg foretrekk å handle hårprodukter hjå ein frisør, då veit eg i hvert fall at det eg kjøper er sunt for håret. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Hårprodukter er jo faktisk (imho) et bevis på at pris=kvalitet. 2564818[/snapback] Sant nok, eg foretrekk å handle hårprodukter hjå ein frisør, då veit eg i hvert fall at det eg kjøper er sunt for håret. 7356621[/snapback] Direkte sunt blir det vel ikke, men det du kjøper hos frisør skader håret mindre enn det du kjøper på Rimi Gitt at du ikke kjøper Dax hos frisøren din, da. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Direkte sunt blir det vel ikke, men det du kjøper hos frisør skader håret mindre enn det du kjøper på Rimi 7356681[/snapback] Ja, så klart. Det aller beste er vel å la håret være i fred når det er snakk om gele og voks, men håret blir lett litt keisamt då. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Hårprodukter er jo faktisk (imho) et bevis på at pris=kvalitet. 2564818[/snapback] Sant nok, eg foretrekk å handle hårprodukter hjå ein frisør, då veit eg i hvert fall at det eg kjøper er sunt for håret. 7356621[/snapback] Direkte sunt blir det vel ikke, men det du kjøper hos frisør skader håret mindre enn det du kjøper på Rimi Gitt at du ikke kjøper Dax hos frisøren din, da. 7356681[/snapback] Hårprodukter hos frisøren er mye bedre. Brukte shcok wave for mange år siden, den førte til tørr hodebunn og rester som lå igjenn oppi håret. Ekkelt rett og slett. Men det som er å få kjøpt hos frisøren er mye mildere mot hodebunn etc. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Jeg OG har et problem med voks .. har prøvd det meste, Renati, define, bambus voks, masse gele greier osv. Har litt langt hår 4-6cm, skal klippe meg nå, men vil ha litt hold, og det skal nesten se ut som om det er nyvaska og litt vått, som maange får til, men ikke jeg. Håret ser konstant ut som gnask tørt, og det er lite pent. Er Dax et greit merke på det nevnte kriteriene over ? Gidder liksom ikke bruke 300kr på en boks, da jeg har 3 andre medlemmer i familien som knabber fra boksen min hele tiden.. Lenke til kommentar
slash Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 En pakke pulvergelatin koster en knapp tier. Du får et hold som knuser det som fins av hårprodukter, og det vaskes lett ut med lunkent/varmt vann. Det er i allefall det eneste som får min halvmeter med hår til å stå i spikes. Lenke til kommentar
Icywiz Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Vil anbefale "KMS Hair play molding paste" og "Crew forming cream". Disse gir veldig god hold, lukter godt og er lette å vaske ut. De er riktignok ganske dyre (ca 200kr hos frisør), men er vel verdt investeringen etter min mening Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Joseffson(?)-salongene har tilbud på KMS Hair Play Men koster ikke American Crew opp mot 300,-? Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 H&M Gel/Wax. Rundt 50 spenn. Sexy Hair Concept. Overkant av 200 spenn. Kommer ann på hvor mye du vil bruke på det Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Har brukt Charles Worthington London Mud Styler en stund nå, etter at jeg fikk en haug med forskjellige vokser og paster på jobb. Det funka best, men jeg vet ikke hvor jeg får kjøpt den. Var innom Nikita-frisøren på Karl Johan forrie dagen, men de hadde ikke. Noen tips? Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Har brukt Charles Worthington London Mud Styler en stund nå, etter at jeg fikk en haug med forskjellige vokser og paster på jobb. 7360755[/snapback] Hvorfor det? Hva jobber du som? Lenke til kommentar
OHell Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 (endret) Bruk Gel/Wax (tror jeg den heter) den kan kjøpes på HogM for 35,- Endret 26. november 2006 av OHell Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Jeg har en grå Renati som er 2-3 måneder etter utløpsdato, som bor i kjøleskapet, og har halvlangt hår. Funger perfekt. Har en ny en også, men jeg liker faktisk den som er for gammel best Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå