Gå til innhold

Hår wax/gele problem:p

Skateee

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hårprodukter er jo faktisk (imho) et bevis på at pris=kvalitet.

2564818[/snapback]

Sant nok, eg foretrekk å handle hårprodukter hjå ein frisør, då veit eg i hvert fall at det eg kjøper er sunt for håret. :)

7356621[/snapback]

Direkte sunt blir det vel ikke, men det du kjøper hos frisør skader håret mindre enn det du kjøper på Rimi :)

Gitt at du ikke kjøper Dax hos frisøren din, da.

Lenke til kommentar
Hårprodukter er jo faktisk (imho) et bevis på at pris=kvalitet.

2564818[/snapback]

Sant nok, eg foretrekk å handle hårprodukter hjå ein frisør, då veit eg i hvert fall at det eg kjøper er sunt for håret. :)

7356621[/snapback]

Direkte sunt blir det vel ikke, men det du kjøper hos frisør skader håret mindre enn det du kjøper på Rimi :)

Gitt at du ikke kjøper Dax hos frisøren din, da.

7356681[/snapback]

Hårprodukter hos frisøren er mye bedre. Brukte shcok wave for mange år siden, den førte til tørr hodebunn og rester som lå igjenn oppi håret. Ekkelt rett og slett. Men det som er å få kjøpt hos frisøren er mye mildere mot hodebunn etc.

Lenke til kommentar

Jeg OG har et problem med voks ..

har prøvd det meste, Renati, define, bambus voks, masse gele greier osv.

Har litt langt hår 4-6cm, skal klippe meg nå, men vil ha litt hold, og det skal nesten se ut som om det er nyvaska og litt vått, som maange får til, men ikke jeg. Håret ser konstant ut som gnask tørt, og det er lite pent.

Er Dax et greit merke på det nevnte kriteriene over ? Gidder liksom ikke bruke 300kr på en boks, da jeg har 3 andre medlemmer i familien som knabber fra boksen min hele tiden..

Lenke til kommentar

Har brukt Charles Worthington London Mud Styler en stund nå, etter at jeg fikk en haug med forskjellige vokser og paster på jobb. Det funka best, men jeg vet ikke hvor jeg får kjøpt den.

Var innom Nikita-frisøren på Karl Johan forrie dagen, men de hadde ikke.

Noen tips?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...