Gå til innhold

Hår wax/gele problem:p

Skateee

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Frisørkjeden H2 selger noen glimrende egenproduserte produkter som selges til en rimelig penge; rundt 150-200kr boksen. Bruker selv voksen deres. Anbefales på det varmeste. Har hatt den i 1mnd og har fremdeles igjen halve boksen. En boks med fudge f.eks varer kun 3 uker og koster 270,-+. :)

Lenke til kommentar
Spørs vel hvor langt hår du har, gitt :)

Nemlig. Voks er ikke særlig egnet til så mye annet enn relativt kort hår (0-7cm eller så). Billig drit som Dax og Sweet Georgia Brown egner seg spesielt lite.

har brukt dax i 4 år nå.. Funker for meg ;)

Lenke til kommentar
Frisørkjeden H2 selger noen glimrende egenproduserte produkter som selges til en rimelig penge; rundt 150-200kr boksen. Bruker selv voksen deres. Anbefales på det varmeste. Har hatt den i 1mnd og har fremdeles igjen halve boksen. En boks med fudge f.eks varer kun 3 uker og koster 270,-+. :)

En boks med no klin av et eller anna slag på H&M koster jo 50 spenn ellerno, og varer et par måneder :)

Lenke til kommentar

En boks med no klin av et eller anna slag på H&M koster jo 50 spenn ellerno, og varer et par måneder :)

Og den gir sikkert suuuupert hold og hele pakken?

Lenke til kommentar

Begge to fungerer fryktelig dårlig. Eneste gelèen eventuelt kan brukes til er glidemiddel (ikke fullført testing, kun på eksperimentstadiet).

Gelè har en dårlig hold imho, det eneste som gir hold og fassong som varer like lenge som duracellkaninen er såkalte mud-produkter. En slags (i mangel av et bedre ord) gjørmete variant av pomade/voks.

Jeg vil anbefale trådstarter til å sjekke ut følgende produkter:

Finn & Gunnar - Mud og Finn & Gunnar Sement. Hvis du kombinerer disse to produktene vil du få. A)Glans B) Hold og C)fassong som er lett og forme. :)

Endret av LarsP
Lenke til kommentar
Eneste stedet her i byen de selger Dax er jo på H&M da, og det koster jo bare en femtilapp eller så. Don't quite see the difference ;)

Kjøper dax hos frisøren jeg.. :p

Hårprodukter er jo faktisk (imho) et bevis på at pris=kvalitet.

Uten tvil!

Hva med shockwaves og define da?

Shockwaves funker ikke på mitt hår. Men det finnes sikkert mange forskjellige varianter?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...