StianHerdal Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Når jeg går inn på programmet, kommer feilmeldingen "An error has been detected with a required application library and the product cannot continue. Please reinstall the application." Har prøvd å installere programmet på nytt, da det var sånn jeg oppfattet feilmeldinga. Men dette gav ingen resultater.. Noen idèer til hva som er feilen? Mvh. Stian Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 (endret) Jeg tror dette har med aktivering av produktet å gjøre. Merket du noe spesielt da du aktiverte produktet? EDIT: En lenke som kanskje kan være relevant. Endret 5. august 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
StianHerdal Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 Det er ikke en "lovlig" versjon.. Fant serial og serial expire exterminator (et eller annet..). Det funka fint. Men kommer ikke inn i programmet.. Antar at de færreste her har kjøpt og betalt photoshop.. hehe. Må vel kjøpe det etterhvert når jeg skal begynne med litt offentlige ting.. heh Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Tror ikke så mange her våger å bevege seg over streken og forklare noe som helst om piratkopierte versjoner av Photoshop.. Lenke til kommentar
Fjatle Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Søkte på feilmeldinga di på google og kom til adobes side der de forklarte at det hadde med aktiveringa di å gjøre. Dette serial greiene ditt har tydligvis ikke fungert. Å si at du har ulovlig programvare er vel strengt tatt ikke det lurerste du gjør. Å sette hermetegn rundt lovlig blir jo feil. Det er akkuratt like ulovlig enten du bruker hermetegn eller ikke. Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 http://gimp.org/ http://inkscape.org/ ...og Velmont sier ikke mer Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Det er ikke en "lovlig" versjon.. Fant serial og serial expire exterminator (et eller annet..). Det funka fint. Men kommer ikke inn i programmet.. Antar at de færreste her har kjøpt og betalt photoshop.. hehe. Må vel kjøpe det etterhvert når jeg skal begynne med litt offentlige ting.. heh Men da trenger vi ikke diskutere det her.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg