Hidden Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 (endret) Jeg så nå nettopp "Sometimes they come back for more". Den første filmen ("Sometimes they come back") var ganske bra og spennende, og har blitt en kultfilm. Denne oppfølgeren er, for å si det pent, kvalmende dårlig. Vi var to som så den, og jeg klarte pokker meg ikke å holde kjeft! Tåpelige kommentarer som "gi den mannen en Oscar!" og "jaja, og her i denne uhyre spennende og originale grøsseren kommer vi nå til zombie delen, enjoy" bare rant ut av meg. Ellers holder jeg alltid kjeft og følger med på filmen, men dette var bortimot bedøvelsesmiddel. Jeg holdt faktisk på å sovne før halve filmen var over, og fant telleverket mer interessant enn det som foregikk på skjermen. Herregud for en dårlig film! Til og med han som kjøpte den var enig. Er glad for det, ellers ville jeg blitt bekymret :!: Jeg har Deathrace 2000 selv, så skal kanskje ikke si så mye.. (men det er styggmoro å se på når Stallone spjærer skrittet på folk med dolkebilen sin så blodet spruter, humoren i filmen er nesten genialt bra fordi den er så skarp). Endret 11. august 2004 av Hidden Lenke til kommentar
T.L Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Deathrace 2000 er jo tøff da! Ganske artig med de sucidale pensjonistene som har setti rullestolene med seg selv i på gata for at de dem heier på kan kjøre over dem for ekstrapoeng, men så kjører han fyren over masse hjelpepleiere i stedet. Så filmen med masse venner, ganske artig til tider. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 (endret) hehe. beste: kom hit! nå skal vi kn*ll* dere, nå slipper dere fa*n ikke unna! uff for en tragisk film....hvor fant du den? Fikk den av en venn, hvor han fikk den fra aner jeg ikke. Han fikk den nok fra battlefield.no, ble postet der for en stund tilbake Du kan visstnok finne hele filmen på diverse P2P programmer Endret 11. august 2004 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Du kan visstnok finne hele filmen på diverse P2P programmer Et søk på "norske nybegynnere 2" gir masse treff. Men dette er jo litt hysj-hysj på dette forumet egentlig... Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Du kan visstnok finne hele filmen på diverse P2P programmer Et søk på "norske nybegynnere 2" gir masse treff. Men dette er jo litt hysj-hysj på dette forumet egentlig... Det var det den hetet ja :!: Noen som har sett hele serien Lenke til kommentar
gixer Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 http://www.badmovies.org/multimedia/moviesi/dwutang1.mpg Næmmen! Det er Pac-Man jo! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 http://www.badmovies.org/multimedia/moviesi/dwutang1.mpg Næmmen! Det er Pac-Man jo! OMG, evil pac-man Lenke til kommentar
Xero Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Synes den her er litt fet jeg... Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 12. august 2004 Forfatter Del Skrevet 12. august 2004 den starta aldri å buffere.... Lenke til kommentar
SpiroAgnew Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Bump! Finn meg den "langt å gå fitte å få" ! :>>>>:>:>:> Lenke til kommentar
SpiroAgnew Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Fant den på piratebay. Haha, den er så morsom! "Kom hit så skal vi knulle dere!" Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Manshow har forøvrig en helt hysterisk morsom remake av Skogtur, anbefales. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå