thisischris Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Jeg har problemer med tastaturet mitt. Det er et norsk tastatur. Men datamaskinen har plutselig gjort det om til amerikansk tastatur. Kan ikke skrive de tre siste bokstavene i alfabetet og naar jeg trykker f.eks ctrl 8 kommer det ikke parantes/tegn, men noe helt rart. Noen som kan hjelpe meg med dette lille problemet. Mvh ChRiZtAh. Lenke til kommentar
thisischris Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 Hvorfor skal jeg trykke shift + alt? det skjedde ingenting.. noe annet du vet om som kan hjelpe? Er det en innstilling som er feil? Takk for svaret uansett snole. mvh Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Prøv først å holde nede venstre Alt-tast og trykk Shift. Eller hvis du har et ikon som det står EN på nede ved klokken, kan du muligens velge NO der. Hvis ikke dette fungerer, gå til Control Panel/Kontrollpanel - Keyboard/Tastatur. Velg nytt språk. Lenke til kommentar
fflex Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 på på kontrollpanel, innstillinger for region og språk, språk --> detaljer...og velg norsk Lenke til kommentar
snole Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Å trykke ned shift+alt her hos meg skifter i alle fall mellom Norsk og Engelsk på min XP. Og jeg trenger ikke trykke ned venstre alt først. Trykker i den rekkefølgen jeg skrev. Tilogmed alt+shift funker. (Men det må være Venstre Alt, siden den til høyre er Alt Gr = Ctrl + Alt) Lenke til kommentar
thisischris Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 Takk fflex. Nå er alt i orden igjen. Mvh ChRiZtAh. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå