Bytex Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Jeg synes det er litt kjedelig med all denne kranglinga mellom disse kandidatene, så jeg bestemte meg for å finne ut på ORDENTLIG hvilke av disse 2 som er best. Jeg satte opp en botmatch i UT2004, med 2 boter på et map, den ene het John Kerry, den andre George W. Bush. Så lot jeg dem slåss, for å se hvem som vant. Det snodige var at det ble uavgjort, de bare ramla utfor kantene på kartet hele tida. Konklusjon: En hittil mystisk og ukjent kandidat kommer til å bli president i USA. Next fight: Hitler og Eisenhower. I'll keep you updated. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 20kr på Kerry 50 lapp på hitler Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 I denne kampen greide faktisk Hitler å skyte Eisenhower et par ganger, men de ramla utfor brettet noen ganger også. Så ifølge min realistiske test, er nok Hitler bedre enn Eisenhower. Sorry folks, det er ikke politisk korrekt, men sånn er det bare. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Burde det ikke ha vært E. Rommel mot Eizenhower? Lenke til kommentar
InFlamE Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Bruk cs boter vis du har cs. Da ramler de ikke utenfor mapet hele tia. Vel 100 falske spenn på Hitler Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Går det an med boter i BF1942 Der hadde man virkelig fått testet ut hitler & Co Lenke til kommentar
rlz Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 General Feldt Marshal Erwin Rommel vs. General Dwight D. Eisenhower. Den vil jeg se Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Jeg tror Rommel tar han. Tysk presisjon. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Rommel var smart som f*** når det gjaldt taktikk... I BF hadde han vunnet overlegent Lenke til kommentar
rlz Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Rommel ble ikke kalt Desert Fox uten grunn. Smart jævel ja. Stor respekt fra både sine allierte og fienders ledere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå