Gå til innhold

Rebel eller Imperial?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hvis du velger en faction og joine så får du tilgang til diverse factoin perks, for eks du kan kjøpe baser, armor (henholdsvis Stormtrooper Armor som IMP eller Rebel Marine armor som Rebel), i tillegg så kan du jo delta i GCW da :p

Lenke til kommentar
hvis du velger en faction og joine så får du tilgang til diverse factoin perks, for eks du kan kjøpe baser, armor (henholdsvis Stormtrooper Armor som IMP eller Rebel Marine armor som Rebel), i tillegg så kan du jo delta i GCW da :p

hvor kan man kjøpe baser, armor og slikt??

Lenke til kommentar

hvor kan man kjøpe baser, armor og slikt??

gå til en rebel eller imperial recruiter

De fleste av offiserene later til og være recruiter's etter hva jeg vet, er en stund siden jeg spilte det så det kan hende det er forandret.

Baser osv koster også faction points så man må ha en del av det :)

Lenke til kommentar
Jeg er evig imperial og hardcore rollespiller ^^

Har sett en del av ST på farstar... rp all the way :thumbup:

Er imp jeg, mest fordi jeg er med i en guild som er imp og mange jeg kjenner er i guilden, men også pga rebel er i overtall :p (ihvertfall er det sånn på Chimera etter slik jeg har forstått det :) )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...