huf Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Jeg og en til holder på å prøver å lage til ett wlan kort ved bruk av prism54 drivere. Det er usb, så der er desverre vanskelig. I dag fikk jeg denne mailen med han: (utdrag) "Try to download these files: http://prism54.org/cgi-bin/viewcvs.cgi/prism54-usb/ and try to make a build base on them." Hva vil det si å lage en "build base"? Lenke til kommentar
gspr Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Jeg og en til holder på å prøver å lage til ett wlan kort ved bruk av prism54 drivere. Det er usb, så der er desverre vanskelig. I dag fikk jeg denne mailen med han: (utdrag) "Try to download these files: http://prism54.org/cgi-bin/viewcvs.cgi/prism54-usb/ and try to make a build base on them." Hva vil det si å lage en "build base"? Vill gjetting, men kanskje han mener "try to make a build based on them"? Lenke til kommentar
huf Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 Jeg og en til holder på å prøver å lage til ett wlan kort ved bruk av prism54 drivere. Det er usb, så der er desverre vanskelig. I dag fikk jeg denne mailen med han: (utdrag) "Try to download these files: http://prism54.org/cgi-bin/viewcvs.cgi/prism54-usb/ and try to make a build base on them." Hva vil det si å lage en "build base"? Vill gjetting, men kanskje han mener "try to make a build based on them"? Ja, det er ikke umulig. Men hvordan er det han tenker at jeg skal gjøre det da? Noen formeninger? Han skrev ikke mer om det enn det som står her.. Lenke til kommentar
Cronius Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Ja, det er ikke umulig. Men hvordan er det han tenker at jeg skal gjøre det da? Noen formeninger? Han skrev ikke mer om det enn det som står her.. Har du lasta dem ned og kjørt make eller make modules? Hvis ikke det funker så skriv tilbake at du har prøvd å kompilere dem, men at det ikke funka. Lenke til kommentar
huf Skrevet 6. august 2004 Forfatter Del Skrevet 6. august 2004 Ja, det er ikke umulig. Men hvordan er det han tenker at jeg skal gjøre det da? Noen formeninger? Han skrev ikke mer om det enn det som står her.. Har du lasta dem ned og kjørt make eller make modules? Hvis ikke det funker så skriv tilbake at du har prøvd å kompilere dem, men at det ikke funka. Har lasta dem ned ja. Kjører jeg make så kommer dette: bash-2.05b# make make -C /lib/modules/2.4.26/build SUBDIRS=/home/huf/usb cvs/prism54-usb modules make[1]: Entering directory `/usr/src/linux-2.4.26' make[1]: *** No rule to make target `cvs/prism54-usb'. Stop. make[1]: Leaving directory `/usr/src/linux-2.4.26' make: *** [modules] Error 2 Sikkert bare noe jeg gjør feil...har ikke så mye greie på dette med moduler. Lenke til kommentar
gspr Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Ah, det ser ut til å være en CVS-checkout. Da må du ofte gjøre noen spesielle ting for å gjøre istand Makefilene. Jeg husker ikke hva, imidlertid. Lenke til kommentar
huf Skrevet 6. august 2004 Forfatter Del Skrevet 6. august 2004 Ah, det ser ut til å være en CVS-checkout. Da må du ofte gjøre noen spesielle ting for å gjøre istand Makefilene. Jeg husker ikke hva, imidlertid. Hva kan det være da tro? Tror jeg tar meg en tur på forumet til prism54 jeg. Kanskje noen der har clue om hva det kan være. Lenke til kommentar
Harkonnen Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Hva slags kort er det snakk om ? Lenke til kommentar
huf Skrevet 6. august 2004 Forfatter Del Skrevet 6. august 2004 Hva slags kort er det snakk om ? Dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå