Åsmund@ATi Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Hei hei! Noen som har hørt om MountainMods, noen gang, vis dere ha eller ikke så sjekk denne siden her så får dere en kansje litt hakeslep! MountainMods har bare en ting å si jeg AWESOME!!!!!!1 Lenke til kommentar
insider Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 pene kabinetter det der ! Veldig nice Lenke til kommentar
DabZor Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 ? fatta 0 av den linken der.. er jo en netshop ? jaja Lenke til kommentar
gamblaren Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 her er ein link til bilde av kabinette. My Webpage Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 hehe du har nå vertfal plass dere inn da! hehe, og så ikkeminst veldig veldig LOW temp! hihihi Lenke til kommentar
HuzZzla Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Hmm, kanskje bestille et sånt. hmm Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Spesielt... men fett! Kan ikke være veldig praktisk hvis man drar på LAN flere ganger i måneden... Lenke til kommentar
sdasdsad Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Bare lage seg en bag til det da hive den over skuldra og gå Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 *OLD*, har vært på xoxide.com i minst et år. Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Bare lage seg en bag til det da hive den over skuldra og gå Eller montere den fast på tilhenger eller trillebår? Det er et qlt kabinett da Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Det er enda et stykke igjen for og slå Alienware kabbisene *De ruler* Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Alienware har noen syke kabinetter, men jeg må innrømme dissa var tøffere Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Alienware er tøft! Synd man ikke får kjøpt de i norge... Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 De der MountainMods-kabinettene var faktisk grisestygge. Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Tjah, smak og behag..... Jeg synes de ser svært fine ut, men skummelt mange vifter der da! Og i det øyeblikket de settes i bevegelse, bråker de......... Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 De der MountainMods-kabinettene var faktisk grisestygge. vi er alle forskjellige... kunne likt å hørt hvorfor? Lenke til kommentar
LarsFromasj Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 De der MountainMods-kabinettene var faktisk grisestygge. Enig! Og hvis dere vil vite hvorfor? Tja, som Skrue sa... smak og behag. Jeg vet ikke HVORFOR jeg ikke liker det, men det var bare ikke pent. Lenke til kommentar
NorLord Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 *OLD*, har vært på xoxide.com i minst et år. Aften Godt å få det ut ? /jan Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Tjah, smak og behag..... Jeg synes de ser svært fine ut, men skummelt mange vifter der da! Og i det øyeblikket de settes i bevegelse, bråker de......... Viftestyring fikser den saken. Eller, forbedrer den iallefall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå