Playmofetish Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Hvordan er kvaliteten på disse platene? Jeg skal bestille en rekke varer fra databutikken.com, blant annet NEC 2510, og for å få gratis frakt (over 1500,-) trenger jeg å plusse på litt til. tenkte da noen DVD-plater, før jeg kjøper en spindel på elkjøp ellerno, hvis jeg kommer over et tilbud. Kort sagt, hvilke DVD-plater (+ eller -) bør jeg kjøpe fra databutikken? Lenke til kommentar
Asbjørn T. Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Jeg har aldri opplevd probelemer med mine traxdata-plater som jeg har kjøpt (både DVD-r og DVD+r). Kjøpte nylig plater hos elkjøp, til 249,- av merket verbatim... Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 jeg bruker verbatim plater til min nec brenner og har ikke hatt noen problemer. kan anbefales. Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 Ok, jeg tenker også å kjøpe Verbatim-plater. Men kanskje jeg slenger på en billig 10-pack Traxdata bare for å komme over 1500,-=fri frakt. Så har jeg noen DVD-plater å "starte" med. invictus: DVD-R eller DVD+R? Hva anbefales til denne brenneren? Eller er det samma f***? Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 jeg bruker dvd+r fordi jeg har mulighet til begge deler, og noen påstod at dvd+r var bedre. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Med en ND-2510A kan du stort sett bruke hva du vil. Den er omtrent like god på begge format. Velger du traxdata hadde jeg nok gått for DVD+R, da DVD-R (som er ritek G04) av dette merket kan ha problemer i NEC ND-2510A. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå