Inja Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 http://www.tns-gallup.no/index.asp?type=ta...desc&UgeSelect= ikke verst, ligger blant top 30 her, 173.312 unike brukere besøkte siden. Lenke til kommentar
_Prime_ Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 hvorfor i f*** ligger tv2 øverst? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Sannsynligvis pga den siden der teller besøkende på alle TV2 sine sider. Som da inkluderer tv2.no, nettavisen.no og spray.no ++ Lenke til kommentar
Valent Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 syntes at hw.no er litt for slappe med nyheter.. for å ikke snakke om ok.no Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 (endret) hvorfor i f*** ligger tv2 øverst? Det som er tragisk er jo at MSN ligger på 4. Jeg vil tro at 90% av de besøkende kommer inn på msn.com pga de kjører windows og ikke har endret startside. Er nok en del som besøker den flere ganger om dagen, uten hensikt (er det dial-up regnes de jo som ny besøkende hver gang). Endret 6. august 2004 av GeeZuZz Lenke til kommentar
jocke Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Men at ITavisen skal komme over hw.no er ergelig. Jommen sa jeg smør! Lenke til kommentar
So|o Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Slett ikke verst at hardware.no ligger så langt opp på listen. Har selvsagt hw.no som startside Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 hvorfor i f*** ligger tv2 øverst? Tre bokstaver: S E X Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 asdfgh: Jeg og Men det virket som om hw.no var en av de få som faktisk hadde hatt en økning med besøkende. Jeg syntes jeg så en liten grønn pil oppover etter hw.no et sted. Lenke til kommentar
frustata Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 syntes at hw.no er litt for slappe med nyheter.. for å ikke snakke om ok.no ok.no? Lenke til kommentar
Atpn Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 syntes at hw.no er litt for slappe med nyheter.. for å ikke snakke om ok.no ok.no? overklokking.no tenker jeg vi sier Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå