normal Skrevet 28. april 2002 Del Skrevet 28. april 2002 IBM GXP75 disken min har seff crasjet, så mens jeg venter på ny Seagate Barracuda IV 80 Gb har jeg tatt den gamle 3gb disken fra gamlemaskinen og hevet inn windows 2000 og cs på den. MEN, i cs, når jeg trykker feks ut av spillet og så resume game igjen mens jeg er inne på en server, så begynner windows-musepilen å blinke i aimen hele tiden. dette er j*vli irriterende som dere sikkert skjønner. Kunne noen være så ytterst barmhjertig å si meg hvordan jeg får kål på dette drittet? hadde winxp før disken krasjet, der hade jeg ikke åproblemet Jeg har en MS Intellimouse Optical (er venstrehendt, ingen bra alternativ ) med programvaren installert. veldig irriterende når jeg spiller med en venn og skal ut og sende en liten melding på msn når jeg er dau mellom slagene for eksempel. plz Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 28. april 2002 Del Skrevet 28. april 2002 Egentlig ganske lett. Hvis du trykker Escape, og så Resume Game igjen så er pekeren borte. Lenke til kommentar
normal Skrevet 28. april 2002 Forfatter Del Skrevet 28. april 2002 nei det er da den kommer Lenke til kommentar
normal Skrevet 29. april 2002 Forfatter Del Skrevet 29. april 2002 ja her var det jo noen kunnskapsrike og hjelpsomme jenter Lenke til kommentar
Pansergnom Skrevet 30. april 2002 Del Skrevet 30. april 2002 dum du eller? etter du har vært ute av spillet og pekeren kommer fram på siktet, så trykker du på esc, og så velger du resume (for å gå inn i spillet) trenger du d inn med teskje? Lenke til kommentar
normal Skrevet 2. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2002 Quote: On 2002-04-30 03:42, MetiCx skrev:dum du eller? etter du har.... trenger du d inn med teskje? IDIOT! jeg sa nettop oppe at det ikke hjelper,men det er da problemet OPPSTÅR trenger DU DET inn med tesje eller? det du gjør er er å skrive i klartekst at du selv er dum stakkars svin Lenke til kommentar
evorkahn Skrevet 24. mai 2002 Del Skrevet 24. mai 2002 har du prøvd andre os enn win 2000? Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 24. mai 2002 Del Skrevet 24. mai 2002 Hadde det slik på XP en stund. Tror det var et eller annet som gikk i bakrunnen som fremkalte pila. Prøv å drep noen bakgrunnsprosesser. (Jeg reinstalla da jeg gikk over fra RealBot til PodBot og det ble vekk, men mener å huske det var den ***** brannmuren til Norton som var synderen. Måtte disable den) Lenke til kommentar
Nimda Skrevet 26. mai 2002 Del Skrevet 26. mai 2002 Det er vel ikke en sånn running som kommer opp rund musa, sånn locater shit? Sånn hadde jeg ihvertfall det skifter du på innstillinger på musa i kontrolpanel. Lenke til kommentar
christt Skrevet 26. mai 2002 Del Skrevet 26. mai 2002 Har samme problemet... Passer bare på å ikke ta resume. :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå