Hotvedt Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 (endret) vet ikke helt om disse er nye eller ei, men jeg har ikke sett dem før.. sunbeam runde kabinettføtter med leds den røde utgaven og selvfølgelig den blåe utgaven Endret 5. august 2004 av _ammaZ_ Lenke til kommentar
kensyv Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Old.. 30.01.2004: Nyhet fra Sunbeam: Kabinettføtter m/LEDs. Lenke til kommentar
Digranes Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 hadde ikke sett de før jeg.. takker -mamazboy- Lenke til kommentar
insider Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 de var stilige da.. har faktiskt ikke sett de før jeg heller. Lenke til kommentar
reeeeg Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Jeg hadde heller ikke sett de. Men altså.. Det er jo leds på alt nå om dagen. Skulle likt å laga meg en pc med plexikabinett, led føtter, 4 30cm katoder, sunbeam viftestyring med leds, lazer-leds rundt omkring, led usb-kabler, masse power-leds, led-vifter, PSU med leds, uv-kabler. Selvfølgelig alt i forskjellige farger. Lenke til kommentar
JassFatt-aka-Andre Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 di-har-sikkert-vert-litt-fin-under-mitt-kabinett space-virker-ikke Lenke til kommentar
reeeeg Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 di-har-sikkert-vert-litt-fin-under-mitt-kabinett space-virker-ikke og-litt-irriterende-under-ditt-kabinett? Lenke til kommentar
JassFatt-aka-Andre Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Jeg hadde heller ikke sett de. Men altså.. Det er jo leds på alt nå om dagen. Skulle likt å laga meg en pc med plexikabinett, led føtter, 4 30cm katoder, sunbeam viftestyring med leds, lazer-leds rundt omkring, led usb-kabler, masse power-leds, led-vifter, PSU med leds, uv-kabler. Selvfølgelig alt i forskjellige farger. det-ville-sett-ut-som-et-juletre- Lenke til kommentar
JassFatt-aka-Andre Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 di-har-sikkert-vert-litt-fin-under-mitt-kabinett space-virker-ikke og-litt-irriterende-under-ditt-kabinett? nei-hvorfor-skulle-det-være-så-iriterene?? Lenke til kommentar
reeeeg Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 di-har-sikkert-vert-litt-fin-under-mitt-kabinett space-virker-ikke og-litt-irriterende-under-ditt-kabinett? nei-hvorfor-skulle-det-være-så-iriterene?? Jeg syns iallfall det. Hadde leds på fronten av kabinettet mitt. Har kobla de av.. Tror ikke det er så stor forskjell på dem og de under kabinettet. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Jeg hadde heller ikke sett de. Men altså.. Det er jo leds på alt nå om dagen. Skulle likt å laga meg en pc med plexikabinett, led føtter, 4 30cm katoder, sunbeam viftestyring med leds, lazer-leds rundt omkring, led usb-kabler, masse power-leds, led-vifter, PSU med leds, uv-kabler. Selvfølgelig alt i forskjellige farger. Juletre! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå