Joakim_moa Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Hei, jeg er ganske fersk i C++ jeg begynte for 5 dager siden eller noe.... så kan noen si meg hva slags programmer som er mulige og lage i dette script språket??? takk. Mvh. Joakim Lenke til kommentar
Herr_Dude Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 C++ er ikke et scriptspråk, men et fullverdig programmeringsspråk. Det er ingen begrensninger(i språket) for hvilke programmer som kan lages. Lenke til kommentar
Joakim_moa Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 k... kan ikke noen bare si expempler da.? Lenke til kommentar
Herr_Dude Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 (endret) Hmmfr... Kan gi eksempler fra i dag og inn i evigheten, men er det vits i? - Spill, programmer for billedbehandlig, skriveprogrammer, regnskapsprogrammer... osv, osv, osv... her finner du flere eksempler: http://sourceforge.net/softwaremap/trove_l...hp?form_cat=165 Endret 5. august 2004 av Herr_Dude Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå