andraun Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 (endret) 4 x Hi-Speed USB - 4 pin USB Type A <-- har bestemt meg for eit hovudkort med ein slik USB. Fins det mange ulike typar USB?? Nokon betre, raskare enn andre?? Endret 5. august 2004 av andraun Lenke til kommentar
aschj Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 (endret) Hi-Speed USB er USB 2.0, som er den raskeste standarden hittil (Innen USB, selvsagt). De andre [kjente] utgavene av USB er 1.0 og 1.1. De har betydelig dårligere hastighet enn 2.0. Endret 5. august 2004 av aschj Lenke til kommentar
andraun Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 ok. Då er hovudkortet i boks. Takk Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 4 x Hi-Speed USB - 4 pin USB Type A <-- har bestemt meg for eit skjermkort med ein slik USB. Fins det mange ulike typar USB?? Nokon betre, raskare enn andre?? Såvidt meg bekjent finnes det ikke usb på skjermkort.. Lenke til kommentar
andraun Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 det var ein glipp, meinte hovudkort... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå