Rawen Skrevet 28. april 2002 Del Skrevet 28. april 2002 Etter jeg satte inn min nye WD 120 GB disk har maskina mi blitt helt rabiat! Den leser fra disk hele tiden. Blitt utrolig treg og henger i noen sekunder av og til. Ved reboot har maskina problemer med å detektere disken men den kommer som regel, bruker bare lengre tid enn ellers. Noen ganger finner den ikke disken i det hele tatt. Da må jeg slå av maskina en stund for så å prøve igjen. Da kommer den. Noen flere som har vært borti dette? Hva kan være galt? Jeg installerte nettopp ny via 4in1 1.38. Kan dette ha noe med saken å gjøre? Lenke til kommentar
taggen100 Skrevet 28. april 2002 Del Skrevet 28. april 2002 Hei. Jeg har også WD 100GB og 120Gb disker. La merke til at når jeg brukte XP Home fant den ikke riktige drivere til HD'ene. Hver gang jeg bootet så søkte den etter nye devices, maskinen jobbet mye før den kom med feilmelding om feil HD filter driver. Har Intel HK, så jeg vet ikke om det er VIA drivere som også krangler. Når jeg gikk tilbake til WIN2K slapp jeg dette rotet. Lenke til kommentar
Rawen Skrevet 28. april 2002 Forfatter Del Skrevet 28. april 2002 Bare windows starter, så er virker alt øyensynlig norgmalt. Ingen feilmeldinger. Men disken jobber som den er helt rabiat. Sinker maskina voldsomt... Lenke til kommentar
fanti Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 Jeg og har en WD 120gb disk, og etter at den kom inn i maskin har den begynt å klikke. Først slutter musa å virke, eller den bare fryser. skal prøve å reinstallere helewin2k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå