Xero Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Her kommer HW.no's egen GmailSwap. Alle som HAR Gmailkonto og ønsker og bytte invites'ene sine mot noe kan poste det her. Og alle som IKKE har Gmailkonto og ønsker og bytte noe mot en invites kan også poste det her. Sett i gang! Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Ikke mye aktivitet nei... Hadde vert litt spennende om noe kom igang Lenke til kommentar
So|o Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Har Gmail, men jeg har ikke blitt tildelt noen invites enda. Skal gi lyd fra meg hvis jeg får. Lenke til kommentar
slettet Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Hmm. Ja. Ein god begynnelse er at folk legg ut kva dei er interesserte i å bytte mot... Lenke til kommentar
Xpence Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Har g-mail konto men kan ikke invite folk :/ Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Er det i det heletatt noen her på forumet som har ivites? Jeg har fått inntrykk av det motsatte Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Er det noen som vil fortelle meg kjapt hva dette går ut på? Lenke til kommentar
Tim Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 HVa med å forklare hva Gmail er, og hvor man kan skaffe det...? Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Gmail er googles nye mailsystem, som bare er på betastadiet enda. Av den grunn er det bare noen få som har gmai. Dersom du skal få tak i en gmail konto så må noen som allerede har en gmail konto invitere deg dersom de har såkallte invites. Fol er villige til å bytte div. ting mot å bli invitert. Det kalles gmailswap. Noe XERO vil få ingang her Lenke til kommentar
HellFire- Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Jeg har ikke noe imot og bli innvitert.. Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 (endret) Det er da du må tilby noe...... Gi folk en grunn til å invitere deg Endret 8. august 2004 av The_Miracle Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 (endret) Har du hørt om http://www.gmailswap.com/ fikk selv 4 invites for å sende et postkort til japan.. Fikk kort tilbake også Edit: leif.. Endret 8. august 2004 av fargoth Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Har du hørt om http://www.gmailswap.com/ fikk selv 4 invites for å sende et postkort til japan.. Fikk kort tilbake også Edit: leif.. Hva sto det på kortet da? Lenke til kommentar
HellFire- Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 kan tilby et subdomene, med good plass Og mail adresser til subdomenet! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Har du hørt om http://www.gmailswap.com/ fikk selv 4 invites for å sende et postkort til japan.. Fikk kort tilbake også Edit: leif.. Hva sto det på kortet da? Ikke noe spes, bare lykke til med dine gmail accounts osv.. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Har vel hatt gmail i en måned nå, men har ikke fått noen invites. Kan det ha en sammenheng med at jeg ikke bruker den? (har sendt/mottatt ca 10 e-post tilsammen)? Hadde det vært mulig skulle jeg gjerne gitt fra meg kontoen jeg har, men adressen etternavnetmitt@gmail.com er kanskje ikke så attraktivt for andre... Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Det har ikke noe å si hvor mye du har brukt gmail kontoen. Gmail sender invites til tilfeldige, og de har ikke delt ut noen på en stund. Lenke til kommentar
HellFire- Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Har igrunn ikke behov for gmail.. er det ikke 1 giga du får? skal me det da? Trenger jo aldri så stor plass, me mindre du samler på spam og filer du mottar! Lenke til kommentar
Blib Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 GMail lar ikke brukerene sine sende ut invites lengre. Posten stenges frem til de lar, for det er vel liten vits i å tigge etter invites når praktisk talt ingen har? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg