fflex Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 kuttet av 12 grader på min cpu Lenke til kommentar
Petterahl Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 kuttet av 12 grader på min cpu Detter høres bra ut, når kom bios 1.3 ut egentlig? Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 hvilken cpu har du fflex? 512 eller 1MB cache? er jo med 512-cpuene det er rapportert temp-feil. Jeg fikk ikke kuttet av noen grader dessverre... nå har jeg 51 grader i idle... Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 prøv dette forum mye info http://forum.msi.com.tw/board.php?boardid=28 har prøvd bios 1.42 temp er riktig for meg nå virket ikke på bios 1.0 til 1.3 Lenke til kommentar
fflex Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 512 cahche, altså newcastle kjernen.... Jeg tror det her svinger litt egentlig, jeg fikk f.eks ikke noen "bedre" temp ved sist BIOS oppdatering (1.2) mens det hjalp for mange andre Lenke til kommentar
fflex Skrevet 6. august 2004 Forfatter Del Skrevet 6. august 2004 haha, nå er plutselig cpu temp altfor høy igjen. Temp lå på 45 grader da jeg flasha, og nå har den gått til 61 idle....hmm...det kan ikke stemme?!! Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Uff, mye kluss med temp-avlesningene på dette kortet ass... fflex, ta en ditt på dette forumet, her finner man mye nyttig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå