Uffda Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Heissan folkens! Sitter og leter etter et bra trojan remover for naboen, som er blitt hacket. Så, mens jeg surfet litt rundt kom jeg på en gammel link. Denne testen er hos Symantec. Her er linken: Test PC'en din mot angrep fra Internett - er du utsatt? Lenke til kommentar
b21a Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Grei test, men vær klar over at hvis du ikke har symantec sine løsning på antivirus eller en gammel versjon av et annet. Så påstår den at du er i en risikosone på dette området. (Kjører Pccillin 2002 og ikke Pccillin internet security) Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Hehe, fint at du prøver å holde oss informert, med Symantechs sikkerhets sjekk er noe tull. Hvis du skal absolutt sjekke sånt online, anbefaler jeg sygates løsning, den finner du her Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Sygates fannt ut: IPen min OSet mitt Browsern min Symantecs: Hacker Exposure: pass Windows Vulnerability: pass Trojan Horse Check: pass Antivirus Product Check: Fail (men jeg bruker ikke norton ) Shieldsup: File share: Ingenting funnet Common ports: alt Stealth all service ports: alt Stealth messenger spam: Blir ikke spammet Eneste som ikke er bra er at jeg svarer på ping Lenke til kommentar
Ancistrus84 Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Error 001 Security Scan and Virus Detection do not work with your operating system. To run Security Scan and Virus Detection, you must be using Windows 98/ME, NT 4.0 Workstation/2000 Pro/XP, or Mac OS 8.1 or higher. Dette fikk jeg... så jeg er hacker-sikker.... ignorance is bliss.... Lenke til kommentar
Uffda Skrevet 8. august 2004 Forfatter Del Skrevet 8. august 2004 Bra innlegg folkens =) Ikke verst å få samlet så mye gode linker i en tråd. Får huske å lagre dem i boklista mi =)) Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Error 003 To run Security Scan, you must be using at least Internet Explorer 5.0, Netscape 4.5 or Safari 1.0. Hah! Jeg er så sikker at den ikke engang klarte å kjøre testen! *kosepåFirefox* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå