K.. Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Hei. Jeg har nettopp formatert windows, og da jeg skulle sette nytt bakrunsbilde gjorde jeg følgende: Gikk inn på bildet (åpnet seg i microsoft bilde- og faksbehandling som vanlig) Så, før jeg formaterte hadde jeg flere valg hvis jeg høyreklikket på bildet. Blant annet "sett som skrivebordsbakrunn" Dette valget er borte nå Noen som vet hva som kan være galt her? Takker for alle svar! Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Forsøk å velge "Miniatyrbilder"-visning i mappen hvor du har bildet. Så høyreklikker du på det miniatyrbildet/thumbnail som du skal bruke som bakgrunn. Da får du opp valget "Bruk som skrivebordsbakgrunn" Lenke til kommentar
K.. Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 Nei... Får ikke opp dette valget.. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 (endret) Legger ved et bilde for å illustrere problemet mitt bedre! Som dere ser, ikke valget, sett som skrivebordsbakrunn! Endret 5. august 2004 av Knut Erik Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Egenskaper for skjerm, og bla gjennom mapper til du finner bildet der.. da får du det som bakgrunn. Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Hva slags filtype er det du forsøker å bruke som bakgrunn? Det ser jo ut som bildet har filendelsen: .acn Får du ikke opp valget hvis du prøver med .jpg eller .bmp - filer heller? Lenke til kommentar
K.. Skrevet 7. august 2004 Forfatter Del Skrevet 7. august 2004 Skjer med alle filformater... Jpg, bmp osv osv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå