Gå til innhold

beste pci express under 2500?


dacr0w

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

HSI chipen til nVidia inneholder også noe buffering ja.

 

I do wonder if there was some ring of truth to this at the start, but not necessarily now. I'd heard some talk that suggested that the initial RV380 variants were limited to 8 lanes and they may have done something quickly in order to get the test platform up and running. The initial ones seem early last year were A11 silicon - ATI usually numbers usually go A11, A12, A13 etc for minor revisions; the RV380 that is coming to the market is A21 indicating a major (metal change, I believe) revision. Given these X-Rayed images started surfacing some time ago it may be the case that these images are from the initial A11 version, but not the A21 version going into production and the A21 may have further alterations than their test platform than just the move from FSG to low-k as ATI state.
Lenke til kommentar

Man vil ikke kunne bruke NVIDIA 6600 med AGP til å begynne med altså? Eller kan man legge noe i mellom så man kan plugge det inn i et hovedkort med AGP-slot?

 

Tåpelig av NVIDIA å bare slippe til PCIe hvis det er tilfelle... Ellers hadde jeg kjøpt det. Hvis jeg ikke får en AGP-utgave kjøper jeg heller ATI.

Lenke til kommentar
Man vil ikke kunne bruke NVIDIA 6600 med AGP til å begynne med altså? Eller kan man legge noe i mellom så man kan plugge det inn i et hovedkort med AGP-slot?

 

Tåpelig av NVIDIA å bare slippe til PCIe hvis det er tilfelle... Ellers hadde jeg kjøpt det. Hvis jeg ikke får en AGP-utgave kjøper jeg heller ATI.

De skal ikke slippe den bare med PCI-e, men AGP kommer senere ble det sagt. Det kan jo være en uke, og det kan være en mnd. Hvem vet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...