Döden Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Synes kea sins tol ikke var særlig god å sitte i, og den vippe funksjonen var elendig, var derimot å skeidar og prøvde en stol, den var helt uitrolig deilig, tror det er den samme som bohus har, så ihvertfall veldig lik ut! Denne ? Den stolen har jeg selv og anbefaler den på det varmeste. Skulle faktisk til å gjøre det før du sa det. Når det gjelder bord så har jeg et fra IKEA. Finner det ikke nå. Stolen du fant passer perfekt inn foran bordet slik at armene dine ligger på på armlenene og går videre til bordet. Det er også god plass på det. Har selv plass til Chieftech kabinett 19" Samsung SyncMaster og har fortsatt god plass til tastatur og plass til å gjøre lekser. Lenke til kommentar
Innos Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 Bohus og skeidar sin var visst ikke like Prøver bohus sin i morgen, sier hvilken som er best da. Lenke til kommentar
Innos Skrevet 6. august 2004 Forfatter Del Skrevet 6. august 2004 Å sorry kan rangere dem, 1. Skeider sin var best men også 2 dyrest. 2. Jysk sin var bra og billig, den 2 beste, men alikevell skeider eier denne også. 3. Ikea er andt dårligst og drest. 4. Bohus sin er jævlig men billig. Beddre rapport i morra. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 jeg har den på ikea til 745, den er herlig !!!!!!!!!!. før satt jg på om kveldene på en vanlig stuestol, av typen tre med pute på. sovner nesten i denne, ANBEFALES!!!!!!!!!. skeidar sin har alt for tynne puter(sete, rygg). slik at de kan føles harde hvis man sitter lenge på de.... Lenke til kommentar
Innos Skrevet 7. august 2004 Forfatter Del Skrevet 7. august 2004 Dette har vel egentlig litt med formen å gjøre, og hva man liker best, personlig liker jeg skeidar sin best. Men anbefaler på det sterkeste å prøve alle alternativer! Lenke til kommentar
DaWeed Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Kjøpte denne på ikea, og er veldig fornøyd. Anbefales! Link Hvis du fjerner armlenene får du den til under 1000-lappen. Lenke til kommentar
Innos Skrevet 7. august 2004 Forfatter Del Skrevet 7. august 2004 Har allerde bestemt meg for skeidar sin, de hadde ikke emr igjen og fikk ikke inn før 23 men jeg venter og har laget kjøpskontrakt så jeg slipper å betale 1000 ford den er på tilbud denne uke! Takker for al hjelp! Lenke til kommentar
CannibalCorpse Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Hm interessant, skulle stikke innom sjappene i dag jeg og men... Får ta det på mandag. Virker som skeidar sin er best likt? Lenke til kommentar
Azton Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Kjøpte en deilig kontorstol på IKEA til 745 kroner i imitert skinn. En slik med stor rygg. Word! Kjøpte den samme i dag. Ganske behagelig Lenke til kommentar
Döden Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Hm interessant, skulle stikke innom sjappene i dag jeg og men... Får ta det på mandag.Virker som skeidar sin er best likt? Absolutt best. Veldig behagelig og ikke spesielt dyr. Ingen harde "kanter og kroker" selv etter lang tid. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 FEIL POSTET For det første... ser du en feilpost, så rapporterer du den med "Report" knappen Kan ikke se at du har tatt deg bryet med det. Derimot har du tatt deg bryet med å spamme tråden med "Feilpostet", noe som en moderator faktisk skal ta seg av. Du skal gjøre det første, men ikke det andre. Du har derimot ikke gjort det første, men det andre. Og for det andre. Denne tråden flyttes. Lenke til kommentar
Innos Skrevet 8. august 2004 Forfatter Del Skrevet 8. august 2004 Ehm pc stol er spill tilbehør generelt! Og siden det ikke er møbel forum her er det spill tilbehør, det er ikke off-topic! Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Hei alle som skal ha pc-stol. Den ikea-stolen som er nevnt over som før kostet 795.- koster nå 495.- LØP OG KJØP!!!!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå