Innos Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Noen som vet hvor jeg kan få tak i deilig pc stol som jeg kan sitte lenge i uten å få vondt i ryggen? Helst en til maks 1000 kroner, men egentlig hadde det vært best emd den tl 5-700. Og ets tort billuig bord, trenger ikke være pc bord, bare et bord tl å ha kabinett crt skjerm og tastis/mus/musematte på. Var på netcafe, der hadde de fine store bord, noe sånt, et stort bord med masse plass så jeg får stor plass. Lenke til kommentar
Jan-Inge Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Kjøpte en deilig kontorstol på IKEA til 745 kroner i imitert skinn. En slik med stor rygg. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 jeg bruker ett gammelt kjøkkenbord. (det er ca 80cm dypt, som gir utmerket armstøtte. det er CA 20-30 cm fra kanten på bordet til musmatte/keyboard, og jeg anbefaler å ikke ha mindre enn det! (sånn ca at albuen ligger halvveis oppå bordplata er bra.) stolen koster ca 1000 og ble kjøpt på ikea..med armlener meget grei stol.. Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 (endret) Bord Påbygg Stort og godt bord, med påbyggningsdel, med plass til skjermen i midten! NAIS! Edit: "Tower-holder" Fiffig sak til å trø kabinettet inni... Endret 5. august 2004 av Odland81 Lenke til kommentar
Innos Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 (endret) Det var litt for lita, skal ha plass til tastatur, thermaltake lanfire og en svær gammal 17 tommer crt! Og enda ha god plass igjen, ser de har en skinnstol på bohus påt tilbud, er den no bra? Endret 5. august 2004 av hba Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Det var litt for lita, skal ha plass til tastatur, thermaltake lanfire og en svær gammal 17 tommer crt! Og enda ha god plass igjen, ser de har en skinnstol på bohus påt tilbud, er den no bra? for lite? puttet du kabinettet på pulten du? Lenke til kommentar
Innos Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 (endret) Ja hva er galt med det? Hakke nen bedre plass. edit: Hva skal jeg med et så fet kabiss hvis det skal ligge inne i den? Endret 5. august 2004 av hba Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Ja hva er galt med det? Hakke nen bedre plass. sjekk ut min første post ->Tower-holder. Trø kabinettet inn der, støff saken på gulvet. Står ikke nedpå gulvet så støv er ikke så farlig... Lenke til kommentar
Innos Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 (endret) Kjøpte en deilig kontorstol på IKEA til 745 kroner i imitert skinn. En slik med stor rygg. Jeg har prøvd sånne på entcafe helt samme tror jeg ser lik ut på bildet, tror du den de har på bohus er like god? Koster mindre, fordi den er på tilbud. Okei nå er det denne vs denne Merk dere at Bohus sin er på tilbud til 500! Endret 5. august 2004 av hba Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 En slik vil du ha! Jeg har noe lignende, den modellen som var før den som er nå. Lurer på om de har forandret på den, min kostet nemlig nesten 2000 kr... Anyways, veldig bra stol! Lenke til kommentar
Innos Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 Er den bedre enn boohus sin tror du? Den er mye billigere. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Er den bedre enn boohus sin tror du?Den er mye billigere. Linken din funker ikke for meg, så jeg ser ikke den andre stolen. Men min stol, som jeg nevnte i forrige post, er meget god. Er denne nye IKEA-stolen like god, er det ikke noe å lure på. Lenke til kommentar
Innos Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 http://www.bohus.no/default.asp?page=147&p...ct=241&p241_v=1 Funka den? Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Har en IKEA stol som kostet 12-1300,-. Gassdemperen begynte å gi seg etter det første året, og nå må jeg justere den med jevne mellomrom. Dessuten, om det er varmt vil du svette som en "gris" (de svetter egentlig ikke..) i den. Bedre med stoler med perforert overflate, men de koster en formue i forhold :-/ Lenke til kommentar
Laman Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Har en IKEA stol som kostet 12-1300,-. Gassdemperen begynte å gi seg etter det første året, og nå må jeg justere den med jevne mellomrom. Dessuten, om det er varmt vil du svette som en "gris" (de svetter egentlig ikke..) i den. Bedre med stoler med perforert overflate, men de koster en formue i forhold :-/ Svetter ikke griser? Hva pokker er vitsen med det "ordtaket" da? Lenke til kommentar
Innos Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 Griser, altså ikke nøff nøff, men fete 40 åringer som sitter inne og ser på tv og aldri rydder, svetter. Kansje? Lenke til kommentar
Innos Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 Jeg får vel gå og prøve såmser jeg hvilken som er best. Skal gi rapport. Lenke til kommentar
CannibalCorpse Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Har ikke lest hele tråden så jeg vet ikke om du Trådstarter har funnet deg stol enda, men ta en kikk på denne stolen de har på Biltema (!) Har for øyeblikket utgaven med stoff istedenfor skinn, herlig stol, tykk pute og rygg og... Koster riktignok ca 1700 da hehe så det er vel utenfor ditt budsjett på 1000 . Skal selv hive stoff stolen min snart og antagelig kjøpe den skinn utgaven. Om ingen kan anbefale noe bedre?? Lenke til kommentar
Innos Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 Synes kea sins tol ikke var særlig god å sitte i, og den vippe funksjonen var elendig, var derimot å skeidar og prøvde en stol, den var helt uitrolig deilig, tror det er den samme som bohus har, så ihvertfall veldig lik ut! Lenke til kommentar
CannibalCorpse Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Synes kea sins tol ikke var særlig god å sitte i, og den vippe funksjonen var elendig, var derimot å skeidar og prøvde en stol, den var helt uitrolig deilig, tror det er den samme som bohus har, så ihvertfall veldig lik ut! Denne ? Skal jammen stikke å prøve noen av disse stolene selv, selv om jeg tviler de kan overgå Biltema sin stol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå